n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: שריפה עם נפגעים ברחוב בר יהודה

בת ים: שריפה עם נפגעים ברחוב בר יהודה

שניים נפצעו בשריפה שהתרחשה בשעות אחר הצהריים בשתי הקומות האחרונות בבניין מגורים. מהנדס העיר הנחה כי הדירות בקומה שלישית ורביעית לא מאושרות לאיכלוס

שריפה דירה צילום דוברות כבאות והצלה תחנה איזורית חולון
צילום: דוברות כבאות והצלה, תחנה איזורית חולון

בשעה 16:52 התקבלו מספר קריאות במוקד 102 של מחוז דן על שריפה בדירה ברחוב בר יהודה בבת ים בקומה השלישית מתוך ארבע.

במקביל להקפצת הכוחות התקבל במוקד 102 סרטון וידאו שצולם על ידי המודיעה בו נראה עשן שחור סמיך מיתמר לגובה ומעיד על שריפה וודאית עם חשש ללכודים.

חמישה צוותים ומנוף בפיקוד מפקד המשמרת רב רשף אושרי בסון וסגנו להב אמיר בן חמו הגיעו למקום האירוע תוך מספר דקות והחלו במאמץ לאיתור לכודים וכיבוי השריפה.

שריפה בדירה צילום דוברות כבאות והצלה תחנה איזורית חולון

מפקד הצוות הראשון שהגיע למקום האירוע רס״ל אלירן כהן מספר: ״הבחנתי בלהבות ועשן שחור סמיך היוצא מחלונות הדירה, חברנו מיד לחתירה למגע עם האש, כבר בחדר המדרגות הכל היה אפוף עשן ולהבות שמטפסות ומסכנות את הקומה העליונה ויוצאות לכיוון חדר המדרגות״.

שריפה חדר מדרגות צילום דוברות כבאות והצלה תחנה איזורית חולון

הלוחמים אשר חתרו למגע עם האש ביצעו כיבוי באמצעות קצף וכיבוי חיצוני למניעת התפשטות האש לדירות העליונות. יש לציין כי באירוע היו שני נפגעים שהוצאו ע״י לוחמי האש ופונו ע״י מד״א כאשר מצבם הוגדר קל. כמו כן מהנדס העיר הנחה כי הדירות בקומה שלישית ורביעית לא מאושרות לאיכלוס.

במקום נכח סגן מפקד תחנת חולון סגן טפסר רונן וולך ולמקום הגיע גם חוקר דליקות מתחנת חולון רס״ר ניסים אבוחצירה אשר חוקר את נסיבות פרוץ הדליקה.

כבאי לוחם אש צילום צילום דוברות כבאות והצלה תחנה איזורית חולון

צילומים: דוברות כבאות והצלה, תחנה איזורית חולון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-07 at 02.03.26_4dd14065

גופת גבר נפלטה אל חוף בת ים

תפריט נגישות