n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: מסע ישראלי- נערי קריית משה במסע מחיפה לירושלים

רחובות: מסע ישראלי- נערי קריית משה במסע מחיפה לירושלים

'מסע ישראלי' הינו מסע ערכי, חינוכי וחוויתי שמטרתו היא חיזוק תחושת השייכות של הנערים למדינת ישראל, תוך הכרה בחשיבות הפרט, הקבוצה והקהילה בה

מסע ישראלי
צילום: באדיבות דוברות עיריית רחובות

מזה כתשע שנים נערי היחידה לקידום נוער מסניף קריית משה יוצאים למסע ישראלי, הנערים יוצאים לאחר תהליך הכנה משמעותי, 'מסע ישראלי' הינו מסע ערכי, חינוכי וחוויתי שמטרתו היא חיזוק תחושת השייכות של הנערים למדינת ישראל, תוך הכרה בחשיבות הפרט, הקבוצה והקהילה בה. מחלקת הנוער עוסקת כל השנה בפעולות העצמה ומנהיגות וזו אחת הפעולות המשמעותיות ביותר.

במהלך המסע מחיפה לירושלים השנה, שהתקיים לאורך חמישה ימים מתנסים הנערים בפעילויות אתגריות, ועוברים יחדיו תהליכים קבוצתיים, המסע רותם את המשתתפים למעורבות בחיי הקהילה, מסייע להם בבחינת זהותם האישית, מחזק את הקשר שלהם לישראל ומגביר את תחושת השייכות והמחויבות לעם, לארץ ולמדינה.

אגף החינוך והנוער מבצע פעולות רבות מידי יום בכדי להגביר ולהעצים את תחושת השייכות של בני הנוער לעיר ולמדינה. אין ספק שזו אחת הפעולות היותר משמעותיות שילוו את בני הנוער לעוד שנים רבות.

 

מסע ישראלי
צילום: באדיבות דוברות עיריית רחובות

ראש העיר, רחמים מלול: "מדובר בפעילות משמעותית וייחודית של היחידה לקידום נוער במחלקת הנוער, שמוכיחה כי לכל תלמיד תלמידה נשקיע במענה מתאים"

ממלא מקום ראש העיר, זוהר בלום: "מערכת החינוך ברחובות רואה את כל התלמידים והתלמידות, והפעילות החינוכית המשמעותית נעשית לא רק בין כתלי הכיתה"

דר' אסף סטי אל בר, מחזיק תיק נוער וצעירים : "היחידה לקידום נוער ברחובות עושה עבודה יוצאת דופן, והמסע הישראלי הוא אחד המפעלים המשמעותיים שנעשים. אני רוצה לברך את צוות היחידה ואת מחלקת הנוער על העבודה המשמעותית והברוכה."

 

מסע ישראלי
צילום: באדיבות דוברות עיריית רחובות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מחלקים תווי שי למשפחות נזקקות

רגע לפני חג פסח: עיריית רחובות השלימה את מבצע 'קמחא דפסחא'

תפריט נגישות