n
דף הבית / בת ים / בת ים פלילי / בת ים: שני תוקפים "יצאו בזול" בגלל מצלמת אבטחה

בת ים: שני תוקפים "יצאו בזול" בגלל מצלמת אבטחה

שני תושבי בת ים שנחשדו כי תקפו ודקרו גבר בבית קפה, יואשמו בסופו של דבר "רק" בתקיפה מכיוון שבמצלמות שתיעדו את האירוע, לא נראתה בבירור דקירה באמצעות סכין

קטטה צילום דוברות משטרת ישראל
צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

האירוע החמור התרחש בחודש אפריל האחרון בבית קפה בבת ים, אז הגיעו שני תושבי העיר בני 27 ו-29 המוכרים למשטרה וניגשו אל אחד מיושבי המקום. אחרי דין ודברים בין השניים, החל אחד מהם לתקוף את הקורבן שברח אל רכבו.

בכתב האישום המקורי, צויין כי השניים רדפו אחר הקורבן עד לרכבו ואז תקפו אותו באגרופים וגם בסכין, מספר פעמים. הוא פונה אל בית החולים עם פציעות חודרות וחבלות בכל חלקי גופו.

בבית המשפט התברר כי למרות שפונה מהמקום עם פצעי דקירה, במצלמות האבטחה לא נראית הסכין ולמעשה אין שום הוכחה מצולמת כי אחד מהם אכן דקר את הקורבן. אי לכך, שונה כתב האישום והשניים הואשמו בתקיפה בלבד שאותה רואים בבירור במצלמות. על הנאשם העיקרי נגזרו 9 חודשי מאסר ועל שותפו שבוע מאסר בלבד. השניים גם ישלמו לקורבן סכום של 6,000 שקלים כפיצוי.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות