n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / יום בטיחות בדרכים נערך לילדי "וולפסון" בחולון

יום בטיחות בדרכים נערך לילדי "וולפסון" בחולון

ילדי המרכז הרפואי וולפסון נהנו מיום פעילות בנושא בטיחות בדרכים בשיתוף עמותת אור-ירוק וAIG

פעילות בטיחות בדרכים צילום דוברות וולפסון
צילום: דוברות וולפסון

ילדי המרכז הרפואי וולפסון נהנו מיום פעילות בנושא בטיחות בדרכים בשיתוף עמותת אור-ירוק וAIG. בפעילות השתתפו גם תלמידי כיתות ד'-ו' מבתי הספר גורדון חולון והרצל בת-ים. הילדים נהנו ממגוון תחנות משחק, הפעלה ויצירה כגון: פאזל רצפה ענק, משחק מונופול וקליעה למטרה. התחנות הופעלו על ידי מתנדבי חברת AIG שהגיעו במיוחד לוולפסון על מנת להעביר את התכנים החשובים לילדים.

בישראל, על פי נתוני עמותת אור-ירוק, בכל שנה כ-30 ילדים עד גיל 14 נהרגים בתאונות דרכים כאשר חלקם היחסי של הילדים ההרוגים מתאונות דרכים מכלל הרוגי תאונות הדרכים בישראל קרוב לכ-10% נתון המציב את ישראל בראש המדינות המסוכנות לילדים מבין המדינות המתקדמות. גורמים כמו חוסר היכולת של ילדים לקרוא את סימני הכביש עשויים להגדיל את הסיכוי שלהם להיפגע בתאונות דרכים.

מר יניב פוגל, המנהל האדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי וולפסון: "כחברה, מוטלת עלינו האחריות לדאוג לבטיחותם של הילדים ולצמצם היפגעותם בתאונות דרכים בין היתר על ידי חינוך והסברה נכונה בתחום. אנו בוולפסון גאים בשיתוף הפעולה עם עמותת אור-ירוק ומתכוונים להמשיך ולעבוד יחד בפעילויות נוספות בעתיד הקרוב."

עו״ד יניב יעקב מנכ״ל עמותת אור ירוק: ״אני מברך את השותפים שלנו בAig ובית החולים וולפסון שנתרמו למשימה לאומית חשובה המבקשת לצמצם את היפגעותם של ילדים בתאונות דרכים. ככל שנצליח לרתום גופים עסקיים מובילים וגופים ציבוריים מרכזיים להעלאת המועדות לבטיחות בדרכים נוכל ביחד כחברה להוביל לחיזוק ערכי הבטיחות בקרב אוכלוסיות בסיכון כמו ילדים.

אם הצלחנו להציל לפחות ילד אחד מפגיעה בתאונת דרכים אזי כל ההשקעה הייתה שווה. על כולנו מוטלת האחריות לפעול לצמצום היפגעותם של הילדים שלנו בכבישים ורק בשילוב זרועות של כלל הגורמים נוכל להצליח״.

יפעת רייטר יניב פוגל יניב יעקב צילום דוברות וולפסון

מימין לשמאל : יפעת רייטר מנכל״ית AIG, מר יניב פוגל מנהל אדמיניסטרטיבי וולפסון ועו״ד יניב יעקב מנכ״ל אור ירוק. צילום: דוברות וולפסון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות