דף הבית / חדשות העיר / "כולם הרוויחו מהיריד"

"כולם הרוויחו מהיריד"

מי ליאור

לאורך החודש האחרון התגייסו צוות המורים והתלמידים באנקורי ראשל"צ לגיוס פריטי לבוש הנעלה ואביזרים שונים, לצורך הקמת היריד ומימוש התרומה למען הקהילה.
עם סיום המבצע נפתח בשבוע שעבר ברחבת הקמפוס יריד המכירות "BeGood", אליו נהרו התלמידים הרבים וצוות המורים שרכשו מההיצע הרחב שגייס כספים שנתרמו למשפחות מעוטות יכולת.
לאחר שהתלמידים סיירו בין דוכני המכירה ורכשו בגדי יד שנייה, שחלקם אף נמנו על מותגים גדולים בעלות שווה לכל כיס, נקראו איש בתורו לשיחת סיכום מחצית השנה עם המורים וקבלת התעודות.
אילן וקסיליאסקי, מתלמידי הקמפוס: "מדהים לראות את כמות הבגדים האיכותים שנתרמו. אין ספק שכולם הרוויחו מהיריד –אנחנו זכינו בבגדים "חדשים" ואחרים בבגדים שתרמנו. האווירה הייתה כייפית והכספים שאספנו הועברו למשפחות הזקוקות להם".
מנהל הקמפוס משה גרדוס, חיזק את הדברים ואמר: "במציאות של 'תרבות השפע', אנשים קונים ללא היכר גם כאשר הדברים לא תמיד נחוצים, דבר המוביל לעיתים קרובות לזילות של המוצרים". עוד הוסיף גרדוס כי "הפעילות העלתה את המודעות לשוק היד השנייה ולערכים התומכים בעזרה לאחר, תרומה לקהילה ואף ליתרונות המחזור.באמצעות פעילויות כאלה, יוצאים התלמידים נשכרים, אזרחים טובים איכפתיים ומעורבים יותר בחברה".

צילום: באדיבות קמפוס אנקורי
צילום: באדיבות קמפוס אנקורי

 

צילום: באדיבות קמפוס אנקורי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות