n
דף הבית / בת ים / בת ים: עדכון ראש העיר בעקבות מתקפת הפתע על ישראל

בת ים: עדכון ראש העיר בעקבות מתקפת הפתע על ישראל

ראש עיריית בת ים צביקה ברוט, קיים הערכת מצב נוספת וזהו העדכון לתושבי העיר נכון לשעה 11:15 (שבת)

כיפת ברזל צילום דובר צהל
כיפת ברזל- צילום ארכיון: דובר צה"ל

הערכת מצב נוספת התקיימה הבוקר עם גורמי הביטחון והנהלת העיר בת ים, ראש העיר צביקה ברוט מעדכן:

"מבחינת היערכות ביטחונית: אנו ערוכים בפריסה מלאה בעיר עם כוחות מתוגברים של משטרה ומג״ב ברחבי בעיר כולל בכניסות אליה. בנוסף הוצבה פריסה מלאה גם בקו החוף, ואנו מוגנים על ידי חיל הים והשיטור הימי בכל הקשור לאפשרות של חדירה מהים. אנא, המנעו מהפצת תמונות או שמועות בלתי אחריות. נכון לעכשיו אין שום אירועים חריגים בעיר.

הנחיות התגוננות: אסורה התקהלות המונית. עם סיום תפילות החג ביקשנו מהמתפללים לחזור לבתיהם, וכל אירועי ההקפות השניות של היום בערב מבוטלות. כבר בשעות הבוקר סגרתי את חופי הים, וההגעה למקום אסור. למרות שאין כעת אירועים חריגים בעיר, אני מבקש מכם להישאר בבתיכם ככל שניתן, ולהקפיד על ההנחיות. המקלטים העירוניים פתוחים, ובכל בעיה ניתן לפנות למוקד העירוני 107.

לימודים: אנו ממתינים להחלטת פיקוד העורף בנושא הלימודים לקראת מחר, ברמה הארצית. אנו מניחים שהלימודים יבוטלו ונעדכן בהמשך.

סיוע פסיכולוגי: פתחנו מוקד סיוע של השירות הפסיכולוגי למי שזקוק להתייעצות עבורו או עבור ילדיו. אנשי המקצועי זמינים במספר הטלפון 03-5556433, או דרך המוקד העירוני 107.

ובנימה אישית: אנו עוברים יום קשה מאד ברמה הלאומית, בעיצומם של השבת והחג. מספר הנפגעים גדול, ואנו שולחים חיבוק לתושבי הדרום ומתפללים לשלומם של כוחות הביטחון. מה שלא יהיה, אנו נדע להתמודד עם כל תרחיש בעיר ברמה הגבוהה ביותר ואנחנו נעבור את זה ביחד – ללא בהלה, באורח רוח, ובמקצועיות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות