n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / כיתת כוננות ברחובות? במשטרת רחובות ״פרויקט כיתות הכוננות הורחב למגזר העירוני״

כיתת כוננות ברחובות? במשטרת רחובות ״פרויקט כיתות הכוננות הורחב למגזר העירוני״

כיתת הכוננות שעליה התהדרו בעיריה ובמשטרה אמורה הייתה לצאת לדרך- ומה קרה איתה? תלוי את מי שואלים

שומרים על הבית, מתנדבי משמר אזרחי בסיוע למשטרה (ארכיון)
צילום: דוברות עיריית לוד (ארכיון)

לפני כשבוע החליט ראש העיר רחמים מלול להקים כיתות כוננות של תושבות ותושבים נושאי נשק, כדי להגביר את תחושת הביטחון בעיר.מלול סיכם את הנושא עם מפקד משטרת רחובות, וכיתות הכוננות עתידות היו לעבור אישור והכשרה של משטרת ישראל ולעבוד מולם בתיאום מלא.

המהלך נעשה בשיתוף פעולה מלא עם פורום וועדי השכונות בעיר. כאשר ההחלטה הייתה כי כיתות הכוננות יתפרסו בשכונות השונות וכל כיתה תהיה אחראית על שכונה, בתיאום עם וועד השכונה הרלוונטי.

גורם בעיריית רחובות אמר ל״גל גפן רחובות״ כי תושבים מהעיר שפנו על מנת להיות חלק מכיתת הכוננות אכן נבחרו ועתידים היו לעבור הכשרה כבר בימים הקרובים על ידי המשטרה,״הגיעו למעלה מ- 200 פניות אבל במשטרה הגבילו את הכמות ל42 אנשים בלבד למרות נסיונות של גורמים בעיריה להגדיל את כמות״.

אבל, דיבורים לחוד ומעשים לחוד, דוברת המשטרה ברחובות שאליה פנינו על מנת לקבל תגובה לדברים ציינה:״במסגרת מלחמת 'חרבות ברזל', פרויקט כיתות הכוננות הורחב למגזר העירוני, במסגרתו יופעלו מתנדבים בכיתות כוננות אשר יוכשרו ויקבלו נשק ארוך וציוד מיגון לחיזוק והגברת תחושת הבטחון לתושבים״.

יש לציין כי נושא הביטחון האישי של התושבים עולה לא מעט. אחד מהתושבים אמר. הבוקר, חמישי לגל גפן, ״אין פה שום תחושת ביטחון, לנושא שנגרר כבר שבוע, הילדים שלי מפחדים לצאת לרחוב, ועכשיו גם מסתבר שבמשטרה שאמורים לתת לנו ביטחון לא יודעים בכלל על מה מדובר. זה פשוט מביך״

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. כבר למחרת האסון כתבתי לעירייה לאחר שהצעתי זאת ליישום במקום מגורי בין היתר לקצין גבוה במילואים בהג"א. הצעתי ונרשמתי כאשר העלו קישור להרשמה אך אף אחד לא מתייחס אלי. כנראה כלוחם בצנחנים הנושא נשק אני לא מספיק מקורב ו/או מיומן לדעת מקבלי ההחלטות .

  2. איתי זצפינסקי

    אני אזרח עובד צהל בחייל האוויר אני רוצה לתרום עוד ולהגן על תושבי רחובות מכל פעילות טרור נגדה אשמח אם תתנו לי את האפשרות אני בן 24

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-02 at 12.30.04_f7573065

נהגת נפצעה בתאונה באזור התעשיה בת ים

תפריט נגישות