n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: סירבה להשכיר דירה לזוג לסביות

בת ים: סירבה להשכיר דירה לזוג לסביות

בעלת דירה מבת ים, חזרה בה מהחלטתה להשכיר דירה לשתי בנות זוג אחרי שגילתה על הנטייה המינית של השתיים. למרות הסלידה מההתנהגות, בית המשפט קבע כי היא לא עברה על החוק

בנות זוג לסביות צילום PIXABAY
צילום: PIXABAY

הסיפור המוזר התחיל לפני כשבועיים עם מודעה באתר "יד 2" אליה גלשו זוג הנשים במטרה למצוא דירה להשכרה. הן פנו למודעה של דירה בבת ים אך ברגע שבעלת הדירה הבינה שמדובר בזוג בנות, היא החליטה שאינה מעוניינת להשכיר להן את הנכס.

השתיים החליטו לתבוע את בעלת הדירה בגין הפליה והעניין נידון בבית המשפט לתביעות קטנות. בבית המשפט טענו התובעות כי בתחילת השיחה בעלת הדירה הביעה עניין לשיתוף פעולה, עד שהבינה כי מדובר בזוג לסביות.

בשיחה המוקלטת בין שני הצדדים שהובאה כראייה, נשמעת הנתבעת שואלת את התובעת "אתן שותפות? אחיות?" וכשהתובעת מסבירה לה כי הן זוג, הנתבעת עונה "אני לא משכירה לבנות זוג. זוהי שכונה דתית ואני לא מוכנה" התובעת מצידה ענתה "אנחנו נגיע איתך לאדווה דדון, לא נסכים לגזענות הזאת"

לאחר ששמע את שני הצדדים, קבע הרשם הבכיר בבית המשפט לתביעות קטנות כי התביעה נדחית וכי למרות הסלידה מדברי בעלת הדירה, היא לא פעלה בניגוד לחוק ומותר לה להחליט למי לא להשכיר את הנכס, מה גם שהשיחה בין שני הצדדים הייתה טלפונית בלבד ללא פגישה או חוזה כתוב. הוא סיכם במילים: "אף שההפליה כאן מובהקת וקשה ובית המשפט סולד ממנה, התובעת לא זכאית לסעד משפטי".

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום פרטי

צפו: תקפו עובד מינימרקט תוך קריאה גזענית "מוות לערבים"

תפריט נגישות