n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / רמת גן: ליעד אילני מתלונן על אי פרסום הסכמים בין הסיעות כמתחייב

רמת גן: ליעד אילני מתלונן על אי פרסום הסכמים בין הסיעות כמתחייב

חבר מועצת העיר רמת גן, פנה לממונה על מחוז תל אביב במשרד הפנים, ולראש העירייה כרמל שאמה הכהן, ומחה על אי פרסום הסכמים בין סיעות המועצה כמתחייב בחוק. מהעיריה לא נמסרה תגובה

ליעד אילני וכרמל שאמה הכהן
ליעד אילני וכרמל שאמה הכהן

ליעד אילני, חבר מועצת העיר רמת גן, פנה לכרמית פנטון, הממונה על מחוז תל אביב במשרד הפנים, ולראש העירייה כרמל שאמה הכהן, ומחה על אי פרסום הסכמים בין סיעות המועצה כמתחייב בחוק.

עם הגשת סדר יום לישיבת המועצה החגיגית הבחין אילני כי שמות ממלאי מקום ראש העירייה כלל לא מופעים בסדר היום, כמתחייב בחוק,

עוד הוא טוען כי דנים במינוי חברי מועצה לתפקידי יושבי ראש ועדות חובה, חברי ועדות חובה, יושבי ראש ועדות רשות, חברי ועדות רשות, נציגים בהנהלות החברות והעמותות העירוניות ובאיגודים ובארגונים שונים, אך זאת מבלי שצוינו שמותיהם של חברי המועצה המיועדים לתפקידים אלו.

"היות וסדר היום הופץ ללא שצורפו אליו הסכמי ההתקשרות בין סיעות שונות", כתב אילני לפנטון ולשאמה הכהן, "וללא שהתקיים דיון עם כלל באי כח הסיעות באשר למינוי נציגיהם בוועדות העירוניות השונות, בהנהלות החברות והעמותות העירוניות ובאיגודים ובארגונים שונים, אבקשלהסיר את הסעיפים מסדר יומה של ישיבת המועצה הקרובה ולשלוח סדר יום עדכני לישיבת המועצה הקרובה".

מעיריית רמת גן לא נמסרה תגובה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

image003

תערוכה מיוחדת בבת ים: מהגטו ל"שכונת חיים"

תפריט נגישות