n
דף הבית / בת ים / בת ים: סורגים לזכרו של סרן עידן בלוי ז"ל

בת ים: סורגים לזכרו של סרן עידן בלוי ז"ל

גמלאיות העיר סרגו בובות "דאגה" לילדים בבית החולים

סורגים לזכרו של סרן עידן בלוי זל- גמלאיות העיר סרגו בובות דאגה לילדים בבית החולים2 צילום עיריית בת ים

מאה "בובות דאגה" שנסרגו על ידי תושבות רובע רמת הנשיא בבת-ים, גמלאיות העיר,  נתרמו למחלקת הילדים בבית החולים וולפסון, לזכרו של סרן עידן בלוי ז"ל אשר נפל בגבורה בקרב במוצב נחל עוז ב7 באוקטובר. עידן ז״ל, היה קצין קשר של גדוד 13 בחטיבת גולני. שמחה מוסטקי, סבתו של עידן הובילה את הפרויקט של סריגת הבובות והחליטה לעשות זאת לזכרו של עידן, נכדה היקר שנלחם בגבורה בשבת השחורה.

סורגים לזכרו של סרן עידן בלוי זל- גמלאיות העיר סרגו בובות דאגה לילדים בבית החולים3 צילום עיריית בת ים

"בובת דאגה היא בובת קטנה וצבעונית המקובלת בגוואטמלה, שעל פי המסורת של בני המאיה, נוהג הילד המתקשה להירדם לספר את דאגותיו לבובה הקטנה, כך יעסיקו הדאגות את הבובה במקומו ושנתו לא תופרע. כך גם בבוקר, אותה הבעיה לא תטריד את הילד."

מנהלת קהילת רובע רמת הנשיא בבת-ים, ליזה מורר: "מדובר ביוזמה מקסימה שהגיעה מהגמלאיות שלנו, בה בחרנו להנציח את עידן בלוי ז"ל, נכדה של תושבת הרובע שמחה מוסטקי. הבובות הגיעו לבית החולים וולפסון למחלקת הילדים, והיה מרגש מאוד לראות המחווה הזו".

סורגים לזכרו של סרן עידן בלוי זל- גמלאיות העיר סרגו בובות דאגה לילדים בבית החולים1 צילום עיריית בת ים

צילומים: דוברות עיריית בת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות