n
דף הבית / צרכנות / מהפך בשוק העבודה בצפון

מהפך בשוק העבודה בצפון

העולם התעשייתי הולך ומתפתח בצפון והיום אפשר לראות יותר ויותר מפעלים שעוסקים בתחומים שונים מגיעים לאזור. המהפך בשוק העבודה בצפון לא קרה סתם כך

עובד סדנא
תמונה: PIXABAY

אם אתם גרים בצפון אתם נהנים מנופים יפים, משקט, ממחירי דיור נוחים יותר מאשר במרכז, מעלויות נמוכות יותר באופן כללי ומאיכות חיים גבוהה (תלוי כמובן איפה בדיוק) אבל בצפון שלא כמו במרכז, עד לפני כמה שנים היה קושי שרבים בגללו ויתרו על האפשרות של מגורים באזור הזה. הקושי היה במציאת עבודה. רוב החברות והמפעלים בחרו באזור המרכז לבסס את פעילותן והפרנסה היתה קשה. היום המצב שונה לגמרי ויש מהפך בשוק העבודה בצפון. יותר ויותר מפעלים וחברות הבינו שאפשר לעבוד לא רק במרכז וכולם מרוויחים מזה.

 

תעשייה שרק הולכת ומתפתחת

העולם התעשייתי הולך ומתפתח בצפון והיום אפשר לראות יותר ויותר מפעלים שעוסקים בתחומים שונים מגיעים לאזור. אם פעם עיבוד שבבי היה עיסוק שהיה שמור לאזורים אחרים בארץ, היום בגלל העלויות התפעוליות ובגלל סיבות נוספות בעלי המפעלים מעדיפים להצפין וכך בכל תחום שהוא. כבר לא צריך לעלות כל בוקר על אוטובוס או על רכבת ולנסוע שעות ארוכות אלא אפשר לעבוד קרוב לבית, ליהנות מאיכות חיים ולהתפרנס בכבוד. אין ספק ששוק העבודה משתנה והיום גם תושבי המרכז באים לעבוד בצפון.

 

כשהתשתיות משתפרות – כולם מרוויחים

המהפך בשוק העבודה בצפון לא קרה סתם כך. התשתיות משתפרות וקל יותר להגיע לצפון, גם למי שגר דרומה משם. יש היום כבישים יותר נוחים ממה שהיו בעבר ובעיקר, יש תחבורה ציבורית ענפה שמאפשרת להתנייד במהירות מאזור לאזור ללא כל בעיה.  לא סתם רבים שגרים במרכז עובדים באזור הצפון ומי שגר בצפון יכול למצוא עבודה הרבה יותר בקלות מבעבר. העולם המערבי משתנה ומשתדרג וישראל לא נשארת מאחור, וכולם נהנים מזה גם מי שגר במה שקרוי הפריפריה.

 

 

 

 

 

 

*כתבה פרסומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט עמירם בן ישי 239.90סוונטיניין

רשת  WeShoes משיקה את קולקציית קיץ 2024

תפריט נגישות