n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: מתחילים לקנוס ולגרור נגררים

בת ים: מתחילים לקנוס ולגרור נגררים

עיריית בת-ים שינתה את חוק העזר העירוני בנושא חניה לטיפול בתופעת הנגררים ברחבי העיר

חניון חדש – מעצ (1) צילום דוברות עיריית בת ים

עיריית בת ים תחל לקנוס בעלי נגררים ועגלות לרכב שהחנו אותם בניגוד לחוק. חוק העזר תוקן לאחרונה לאור העובדה, שברחובות העיר חונים לא מעט 'נגררים' אשר תופסים מקומות חניה לתושבים ומהווים מפגע כאשר יוצרים מפגעים תברואתיים  כגון עשבייה ולכלוך שנאסף במקום.

מהעירייה נמסר כי אגף הפיקוח והשיטור העירוני יאכוף את החוק במקרים שבהם יוצב נגרר או נתמך בניגוד לחוק והקנס יעמוד על 250 ₪. עוד נמסר כי בימים הקרובים, בתור התחלה, יינתנו אזהרות לכאלה שלא מקיימים את החוק ובעוד כשבועיים יירשמו קנסות.

כאמור, לאחרונה אושר ונכנס לתוקף תיקון לחוק העזר "העמדת רכב וחנייתו", הקובע כי "לא יעמיד אדם בדרך, לא יחנה ולא ירשה לאחר להעמיד או להחנות גרור או נתמך שניתק מגורר או מתומך, שלא בעת ביצוע עבודות ציבוריות כאשר אין אפשרות אחרת לבצען ובמידה הדרושה לביצוע העבודות האמורות בשולי הדרך".  

המשמעות של התיקון היא, היא שלא ניתן להעמיד ברחבי בת-ים גרור או נתמך כשהם מנותקים מהגורר/התומך שלהם.

לצד הטיפול בנגררים,  הפיקוח העירוני יחל באכיפה מוגברת של סעיף 73 לחוק העזר החדש: העוסק  ברכבים של סוחרי רכב אשר תופסים מקומות חניה ונמצאים בעיקר בצירי תנועה ראשיים.

הפיקוח העירוני מטפל באופן שוטף ברכבים נטושים, אולם עד היום הטיפול בהם היה טיפול ארוך ומיגע ולא עמדו לרשות הפיקוח אמצעי עונשין מספקים על מנת לזרז את בעליהם להוציאם מהמרחב הציבורי. 

כיום עם כניסת סעיף 73 לתוקף הפיקוח העירוני יוכל לקנוס במידת הצורך,  דבר אשר יגביר את ההרתעה, ויעזור לזרז את הטיפול ברכבים נטושים שפוגמים באיכות החיים של התושבים ויספק מקומות חניה.

(צילום ארכיון- דוברות עיריית בת ית)

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

נפצים 1 צילום דוברות משטרת ישראל

נתפסו מאות נפצים בקיוסק בבת ים!

תפריט נגישות