n
דף הבית / בת ים / בת ים מסוכנת להולכי רגל!

בת ים מסוכנת להולכי רגל!

נתונים מדאיגים שמפרסמת עמותת "אור ירוק" מראים שהעיר בת ים ממוקמת במקום השני ברשימת הערים הגדולות המסוכנות להולכי רגל

הולך רגל כביש צילום עמותת אור ירוק

לא פחות מ-102 הולכי רגל בממוצע, נפגעים בעיר בת ים כל שנה. הנתון הגבוה הזה מציב את העיר במקום השני והמפוקפק ברשימת הערים הגדולות המסוכנות להולכי רגל שמעליה נמצאת רק העיר תל אביב יפו.

על פי הנתונים שמפרסמת עמותת "אור ירוק", על כל 1000 תושבים, 0.79 הולכי רגל, נפגעים בשנה בתאונת דרכים. בארבעת השנים האחרונות נפגעו בבת ים 506 הולכי רגל. מתחת לבת ים מדורגות לפי הסדר: עפולה, רמת גן, חדרה, חיפה, פתח תקווה והשכנה מחולון שמדורגת במקום ה-8 עם 0.52 נפגעים לכל אלף תושבים.

הולכי רגל מעבר חצייה צילום עמותת אור ירוק

עו"ד יניב יעקב מנכ"ל עמותת אור ירוק: "מסוכן ללכת ברגל בישראל. הולכי הרגל הפכו לאוכלוסייה החלשה ביותר בשרשרת, בעיקר בקרב ילדים ואזרחים וותיקים. הולכי הרגל נפגעים בעיקר בערים ולכן על ראשי הערים למפות את נקודות התורפה ואת הרחובות האדומים בהם נפגעים רוב הולכי הרגל, ולטפל באותם מוקדים.

הגיע הזמן שבמשרד התחבורה והבטיחות בדרכים יובילו מדיניות אשר תעודד את ראשי הערים לאמץ מדיניות של מיתון וריסון תנועה, המקובלת מאוד בערים מערביות רבות. אנחנו מפגרים אחרי הערים הגדולות באירופה אשר מובילות מדיניות ששמה את הולכי הרגל בראש הפירמידה ולא בתחתית כפי שקורה אצלנו.

ראשי ערים רבים לוקים בחוסר אומץ ציבורי כאשר הם לא מאמצים מדיניות שמובילה לצמצום הסכנה של הולכי הרגל מפני דריסה כאשר הם חוצים את הכביש. ככל שנצליח להוריד את מהירות נסיעת כלי הרכב ברחובות מרובי הולכי רגל כמו גם בסביבת בתי ספר, גנים ציבוריים ובתי אבות, נוכל להוריד את מספר הולכי הרגל ההרוגים והנפגעים בתאונות דרכים ולהציל חיים."

  טבלה הולכי רגל צילום עמותת אור ירוק

צילומים: עמותת אור ירוק

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אירוע רוכבים עצמאות מהשנה שעברה

קבלו ביטול: אירוע "רוכבים עצמאות" לא יתקיים השנה

תפריט נגישות