n
דף הבית / בת ים / בת ים: חנוכה שמח במיוחד למטופלי הנפש בבית החולים אברבנאל

בת ים: חנוכה שמח במיוחד למטופלי הנפש בבית החולים אברבנאל

חנוכה שמח ומרגש במיוחד, במרכז לבריאות הנפש אברבנאל. את חג החנוכה חגגו השנה מידי יום במופעים, שירה, נגינה ועוד..

לימור נפתלי קרדיט צלם-תמונה 1

מידיי ערב במהלך החג  הגיעו אומנים , להקות וזמרים להופיע בפני המטופלים ומשפחותיהם וחגגו יחד עם אנשי הצוות את חג החנוכה בדרך מרגשת במיוחד בשירה וריקודים.

מקהלת "קולות בת ים" בהרכב מכובד של 21 זמרים וזמרות ועם רפרטואר עשיר של שירי חנוכה ושירי ארץ ישראל, הופיעה באירוע מרגש של אור, ברכות וקולות שירה, שאורגן בשיתוף עיריית בת ים, עמותת ידידי נפש אברבנאל, מרכז המשפחות מית"ל, רב המרכז הרפואי ומטופלים מכל המחלקות, בליווי אנשי צוות. בסיום המופע, התקיים שיח בין חברי המקהלה, מטופלים והצוות. אחד המטופלים אמר בהתרגשות:" השירה נגעה בליבי והמוסיקה יצרה שמחה ואור".  

תמונה 2- לימור נפתלי קרדיט צלם

ערב זה , כמו כל ערב ייחודי שנערך במהלך החג, היה תוצר של שיתוף פעולה משמעותי בעבור כלל המשתתפים. שילוב של קולות וצלילים מרגיעים לתוך עולמם של המתמודדים, מהווה חלק מתהליך הריפוי ומאפשר חוויית טיפול טובה של אופטימיות, שמחה והרבה תקווה.

כנר 1- קרדיט צלם אנג'ל גולדנברג

הכנרים ניצן חן וגילי רזאל, הופיעו בנגינה מרגשת של שירי חנוכה מוכרים ואהובים, סחפו אחריהם בשירה את המטופלים ואת אנשי הצוות וריגשו מאוד את כל הנוכחים. אירוע זה התאפשר בזכות  שיתוף הפעולה של המרכז לבריאות הנפש אברבנאל עם קואליציית הארגונים הדתיים למען בריאות הנפש.

כנר 3 קרדיט צלם אנג'ל גולדנברג

צילומים: לימור נפתלי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות