דף הבית / כללי / מסתדרים מחוץ לבית

מסתדרים מחוץ לבית

שני משחקי ליגה, נערכו ביום שישי ושלישי. ביום שישי, אירחה שיכון המזרח את פסגת זאב, וירדה מנוצחת 2:1. דניאל קריטי כבש את השער היחיד לזכותה, חמש דקות לסיום. ביום שלישי, יצאה למשחק חוץ מול נועלת הטבלה מבית שמש, וניצחה אותה 4:2. עמית חבצלת העלה את שיכון ל- 1:0 כבר בדקה ה- 11. עם פתיחת המחצית השנייה, כבשה בית שמש שני שערים מהירים ומפתיעים, והפכה את התוצאה. עמית חבצלת עם השני שלו ושל קבוצתו, איזן בדקה ה- 56, ודניאל קריטי החזיר את היתרון לשיכון בדקה ה- 65. בתוך תוספת הזמן כבש אושרי ביינה את הרביעי, וחתם את תוצאת המשחק. שיכון במקום השביעי וביום שישי תארח את מכבי באר שבע.
ביום שישי שעבר, יצאה נחלת יהודה למשחק תחתית חשוב מול רו"ח תל אביב וחזרה עם ניצחון גדול 4:2. מי שכבש את כל ארבעת השערים לזכותה, היה יניב סבג, עם שניים במחצית הראשונה ושניים נוספים בשנייה. ביום שלישי אירחה הקבוצה את מ.כ אור יהודה הלוהטת מהמקום השני, וסיימה איתה בתיקו 2:2 מצוין. ניר אבו ויניב סבג, כבשו את שני השערים במחצית השנייה, אחרי שאור יהודה כבר הוליכה 2:0. נחלת יהודה עלתה אל המקום ה- 12 בטבלה, ובמחזור הקרוב תארח את שמשון תל אביב.
בליגה ג', ממשיכה התקופה הלא טוב של מ.ס ראשון לציון, וביום שישי היא הובסה בביתה 6:1 על ידי המוליכה מ.ס הפועל לוד. רועי אסייג כבש את השער היחיד לזכותה, במהלך המחצית הראשונה. במחזור הקרוב תצא הקבוצה למשחק חוץ קשה נוסף, הפעם מול השנייה בטבלה- הפועל גדרה.

יניב סבג חוגג רביעייה עם חברו לקבוצה עמית מגול – צילום גולר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות