n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / רמת גן: ראש העיר תקף, התושבים היו המומים

רמת גן: ראש העיר תקף, התושבים היו המומים

רגע אחרי הבחירות, קיבלו תושבי רמת אפעל הודעה מראש העיר כרמל שאמה הכהן ובה נאצות. ״ככה לא מתנהל ראש עיר שאמור להיות ראש עיר של כולם״ אמרה אחת מתושבות השכונה.

כרמל שאמה הכהן
כרמל שאמה הכהן

״אנחנו לא מבינים, איך ראש עיר נבחר מרשה לעצמו לדבר בכזו צורה לתושבים שכל חטאם הוא שלא הצביעו לו״ – אך אומר ל״גל גפן רמת גן״ תושב שכונת רמת אפעל, שכמו רבים מתושבי השכונה התוודע להודעותיו של ראש העיר כרמל שאמה הכהן, אתמול, רביעי.

תקציר בארועים, שאמה הכהן, שנבחר ברוב קולות לקדנציה שניה בראשות העיר רמת גן, התכתב עם תושבים בקבוצות וואטסאפ סגורה של שכונת רמת אפעל, שם הוא כתב לתושבים בין השאר כי ״תוצאות הקלפיות בשכונה מוכיחות שלא משנה מה אעשה, כמה אפַתח, אשרת ואתאמץ, התוצאה תהיה אותה תוצאה שלילית וקיצונית, שאין בינה לבין התוצאה הכללית העירונית שום קשר ענייני", בהמשך, הוא גם התייחס ליריבו הפוליטי, ליעד אילני וכתב "אנשים ערכיים ונאורים היו אמורים לבוז לאדם שפל עם ניסיון של איש מוקד בוויזה/לוביסט בכנסת שכל מה שיש לו למכור להם זה קמפיין שנאה ופייק", אוסיים את דבריו כשכתב  "על כך נאמר – הילכו שניים יחדיו בלתי אם נועדו, ומצא מין את מינו".

אחת התושבות הגיבה לשאמה בקבוצה וכתבה :״זו תגובה שלא מתאימה לראש עירייה בעיניי! אם תושבי רמת אפעל לא בחרו בך זה לא בגלל קמפיין שקרי כזה או אחר, זה בגלל אי-התחשבות שלך בתושבי השכונה. אתה ראש עיר של כולם, זכור את זה! ואולי בקדנציה הבאה שלך תחשוב היטב איך אתה מקרב אליך את התושבים ולא מרחיק אותם".

979df55c-8cc2-49c5-b019-ab4873331cdf

מראש העירייה , כרמל שאמה הכהן נמסר בתגובה: ״בשבועות האחרונים עברתי על ידי יו״ר האופוזיציה בעיר, שהתחרה נגדי על ראשות העיר, מסע חסר תקדים של השפלה וביזוי במימון של מיליוני שקלים שמקורותיהם אינם ברורים ובהיקף חריג ביחס לכל קמפיין בחירות מוניציפאליות אחר שהתקיים בישראל.
לצערי הרב, מסע הפייק והשקר חלחל למוחם ולקבלת ההחלטות של חלק מתושבי העיר רמת גן.
מאז תחילת כהונתי נהגתי באופן גלוי וישיר עם תושבי העיר, תוך שאני זמין לכל תושב ולכל בעיה במספר הוואטסאפ האישי שלי.הקבוצה המדוברת הינה קבוצת תושבים משכונה ספציפית בעיר אליה הייתי קשוב ביתר שאת במהלך הקדנציה החולפת, לאחר שנים רבות בהן היא הוזנחה על ידי ראשי ערים קודמים. תוצאות ההצבעה בשכונה והשיח נגדי בקבוצת הוואטסאפ המדוברת הן תוצאה של מסע ההסתה המחריד שנאלצנו אני ומשפחתי לעבור בחודשים האחרונים.העירייה ברשותי תמשיך ותספק שירות ומעטפת בכל תחומי החיים לכל שכונות העיר, כפי שנהגה עד כה״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

0faaff44-703d-43a7-b594-2f7fa4efc2b9

אחלה דיל

תפריט נגישות