n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / קריית אונו: בני נוער יצאו להפגין בכמה מוקדים נגד הקיצוצים בתנועות הנוער

קריית אונו: בני נוער יצאו להפגין בכמה מוקדים נגד הקיצוצים בתנועות הנוער

עשרות חניכי וחניכות תנועת הצופים והנוער העובד והלומד מקריית אונו יצאו להפגין במספר מוקדים ברחבי העיר נגד הקפאת פעילות תנועות הנוער והקיצוץ בתקציב שלהם

מחאת הנוער. צילום: מחלקת הנוער והצעירים, עיריית קריית אונו
מחאת הנוער. צילום: מחלקת הנוער והצעירים, עיריית קריית אונו

בצל הגזרה על הקפאת פעילות תנועות הנוער בעקבות משבר הקורונה והקיצוץ המתמשך בתקציב שלהם,  חניכי וחניכות תנועת הצופים והנוער העובד והלומד מקריית אונו יצאו להפגין במספר מוקדים ברחבי העיר. לבני הנוער הצטרפו גם ישראל גל, ראש העיר, וירון יעקבי, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הנוער.

ישראל גל אף פרסם פוסט חריף בו כתב: "מדוע לפגוע במורל ובתרומה של בני ובנות הנוער שלנו? אלה, שמחר בבוקר יקומו להגן על המדינה שלנו, שאנחנו כל כך אוהבים. סגירת פעילות מפעלי הנוער וקיצוץ תקציבי הם גזר דין מוות לחברה הישראלית."

גם בנציגות המקומית של תנועות הנוער יצאו בקריאות לאפשר את קיום המשך הפעילות, שכבת י"ב משבט גילעד, למשל, כתבה:   "… אנחנו פונים אליכם, ומבקשים בשם כל אותם מאות אלפי ילדים ונוער, בבקשה תמצאו פתרון שלא יגרום לקריסה של הבית שלנו. אם למישהו אכפת ואנחנו מאמינים שלמישהו אכפת מסביב לשולחן הממשלה, אנחנו דורשים- תרים את היד, תדפוק על השולחן ותצעק בשמנו, די,מספיק. אנחנו במשבר, אנחנו מבינים את המצב, אנחנו לא מנותקים (הצופים חינכו אותנו לזה). אבל צריך להיות אינטרס לשמירה על תנועות הנוער במצבים קשים…".

גם ירון יעקבי, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הנוער, התייחס וכתב בפוסט: …"חברי תנועות הנוער הם מטובי בני הנוער. הם אלו שמתנדבים בכל משימה לטובת הקהילה. כיצד בתמורה אומרים להם שמקצצים להם תקציבים ומבטלים פעילות קיץ?!…"

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות