n
דף הבית / בת ים / בת ים: "אתם השגרירים של העיר והגאווה שלנו"

בת ים: "אתם השגרירים של העיר והגאווה שלנו"

"שגרירי העיר למען המדינה": כנס הוקרה והכוונה לבני ובנות הנוער מבת-ים היוצאים לשנות שירות ומכינות

כנס הוקרה ליוצאי שנת שירות בבת-ים1 צילום דוברות עיריית בת ים

כנס הוקרה והכוונה לבני ובנות הנוער היוצאים לשנת שירות ומכינות התקיים השבוע בהשתתפות ראש העיר צביקה ברוט, מ"מ ראש העיר מחזיק תיק החינוך אלי יריב. כידוע, מדובר בבני נוער אשר דוחים בשנה את שירותם הצבאי בכדי להתמקד בעשיה חברתית, העצמה אישית, עזרה לזולת והכרת הארץ.

מדובר בחבורה של צעירים איכותיים, חדורי מוטיבציה ורצון לעשות ולתרום לאחר. המשתתפים בכנס קיבלו יומן מסע שהוכן במיוחד בשבילם, אשר יסייע להם לצלוח את השנה הזו בצורה המיטבית.

כנס הוקרה ליוצאי שנת שירות בבת-ים2 צילום דוברות עיריית בת ים

ראש העיר ברוט נפגש עם הצעירים למעגל שיח, בו שמע מהצעירים על דרכם החדשה, התוכניות והציפיות -והדגיש את החשיבות שביציאה לשנה המשמעותית הזו: "אתם השגרירים של העיר והגאווה שלנו" אמר והוסיף "יש לנו את המחויבות הגדולה ללוות אתכם גם בשנה זו, ולסייע היכן שרק יידרש, אנחנו בשבילכם".

מ"מ ראש העיר אלי יריב בירך את הצעירים והוסיף כי ההשקעה הגדולה בנשים האחרונות בחינוך ובתלמידי בתי הספר מביאה להישגים מרשימים "אנו רואים את הפירות של ההשקעה הנרחבת בחינוך, אתם הדוגמא לכך, אני רוצה לחזק אתכם ולאחל לכם בהצלחה ענקית".

לי שרם, תלמידת י"ב בבית ספר חשמונאים וחניכה בסיירת ממריאים שיתפה את המשתתפים על הסיבות שהובילו אותה לצאת למכינה. לצד ההכנה לכך בפעילות הנרחבת בסיירת ממריאים, הסיורים ברחבי הארץ, רכישת הכלים והרצון לסייע לאחר.

אורן מיכאלי מנהל מחלקת הנוער סיכם: "נותר רק לפרגן לקבוצה המדהימה הזו, שיוצאת למשימה כ"כ משמעותית וחשובה עבור המדינה. זו גאווה זו גאווה גדולה לעיר בת ים שחניכי תנועות ארגוני ומרכזי הנוער מגשימים את החזון שלנו ויוצאים לשנת הגשמה במכינות הקדם צבאיות ובשנות השירות".

כנס הוקרה ליוצאי שנת שירות בבת-ים3 צילום דוברות עיריית בת ים

צילומים: דוברות עיריית בת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות