n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: אלפים בפסטיבל סיום הקיץ בחוף הריביירה

בת ים: אלפים בפסטיבל סיום הקיץ בחוף הריביירה

הערב (רביעי) פסטיבל אהבה על החוף ממשיך, לאחר הפתיחה שהתקיימה אמש ואליה הגיעו למעלה מ2,500 צופים מכל רחבי הארץ שהגיעו לבלות עם מוסיקה טובה, נוף מרהיב של הים ודוכני מזון ייחודיים.

פסטיבל בת ים 1 קהל צילום אבי מועלם דוברות בת ים
צילום ארכיון: אבי מועלם, דוברות עיריית בת ים

עיריית בת-ים פתחה אתמול, יום שלישי ה-06.09, את פסטיבל בת-ים הראשון, יומיים של מסיבות שהחלו עם הופעה של התקווה 6 שסחפו את הקהל, המשיכה בהופעה של דודו טסה והסתיימה בהופעה של מלכת הזמר הים תיכוני שרית חדד שאירחה את הזמר והיוצר מוש בן ארי.

פסטיבל בת ים 5 שרית חדד מוש בן ארי צילום אבי מועלם דוברות בת ים

למעלה מ-2500 אנשים הגיעו אתמול לחגוג, לבלות ולהנאות ממגוון המופעים, משלל דוכני המזון שבמרכזם טברנה יוונית עם מיטב האוכל מהמטבח היווני האותנטי לצד משקה האוזו המסורתי ועוד עשרות סוגי בירות מהעולם. 

פסטיבל בת ים 3 התקווה 6 צילום אבי מועלם דוברות בת ים

והיום, 07.09 ימשכו ההופעות, במופע שקיעה של זמרת העשור עדן בן זקן שיחל בשעה 19:00, אחריה משה פרץ ולסיום היומיים של הפסטיבל הייחודי – יופיעו אביב גפן שיארח את להקת הרוק היהודים.

פסטיבל בת ים 4 דודו טסה צילום אבי מועלם דוברות בת ים

ראש העיר צביקה ברוט ברך אתמול את המבלים ואמר:" היו ימים שתושבי בת-ים היו נוסעים לתל אביב בשביל תרבות והופעות. היום התל אביבים מגיעים אלינו, לפסטיבל ראשון מסוגו בעיר עם האומנים הכי גדולים בארץ!" ברוט הכריז על הבמה כי הפסטיבל יערך בכל שנה בעיר בת-ים והקהל הריע.

פסטיבל בת ים 2 צביקה ברוט צילום אבי מועלם דוברות בת ים

צילומים: אבי מועלם, דוברות עיריית בת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות