n
דף הבית / צרכנות / מה אפשר לעשות אם אין מים חמים במקלחת?

מה אפשר לעשות אם אין מים חמים במקלחת?

דבר ידוע בישראל הוא כי על גגות הבניינים ברחבי הארץ אין מספיק שטח כדי שלכל דירה יהיה קולט סולארי בבעלותה, לכן פיתחו מערכת סולארית אשר תעבוד בשיתופיות עם כל הדירות בבניין

קולט סולארי
צילום: pexels

לאורך כל יום העבודה ביום חורפי וקר אתם מפנטזים לכם על הרגע בו תגיעו הביתה תורידו את בגדי העבודה ותכנסו לעשות מקלחת חמה ומרגיעה, אך אתם מופתעים לגלות שאין מים חמים או שהם נגמרים תוך רגעים ספורים. אין סיבה להתעצבן, זו היא לא אשמתכם אלא אשמת המערכת שנמצאת על גג הבניין שלכם.

 

למה אין מים חמים?

דבר ידוע בישראל הוא כי על גגות הבניינים ברחבי הארץ אין מספיק שטח כדי שלכל  דירה יהיה קולט סולרי בבעלותה, לכן פיתחו מערכת סולארית אשר תעבוד בשיתופיות עם כל הדירות בבניין. מערכת זו עובדת בצורה בעייתית ולא מסודרת ואינה מצליחה לווסת את המים החמים בצורה נכונה וכך יוצא מצב שבו בדירות מסוימות יש מים חמים ובדירות אחרות אין. דבר כזה מעצבן ופוגע באיכות החיים, במיוחד בימי החורף הקרים.

 

מה אפשר לעשות?

אז כפי שאמרנו המים החמים בדוד שלנו נגמרים מהר מכיוון שישנה מערכת מים משותפת לבניין שאינה יודעת לווסת בצורה נכונה את המים החמים בין כל הדיירים.

כאן נכנס לתמונה הפקחום. הפקחום הינו פטנט ייחודי ומהפכני מבית לפיד מערכות סולריות בע"מ חברה אשר מתמחה במתן פתרונות סולאריים מתקדמים החל משנת 1968, החברה ידועה במערך שירות איכותי ומתקדם המספק מענה מקצועי ואיכותי לכל בעיה או תקלה, וגם את הבעיה הזאת הם החליטו לפתור.

הפקחום יודע כיצד למדוד את טמפרטורת המים במערכת המשותפת של הבניין וגם בדוד ולאחר מכן הוא שומר על המים החמים בדוד ומונע את בריחתם למערכת המשותפת של הבניין. כלומר, הפקחום עושה את מה שהמערכת המשותפת אינה מצליחה לעשות.

כאשר המערכת של הפקחום קולטת שהמערכת הסולארית ודוד החשמל "גונבים" את חום המים, בצורה אוטומטית היא פותחת או סוגרת את השסתום החשמלי ובכך מחברת או מנתקת את הדוד מהמערכת הסולארית המשותפת בהתאם לחום המים כמובן, כתוצאה מכך ישנם מים חמים בדוד שלנו באופן קבוע.

 

לא רק שומר אלא גם חוסך!

מעבר לכך שהפקחום יודע לשמור על מים חמים בדוד שלנו כל הזמן, הדבר שמעלה את איכות החיים במספר רמות, הפקחום יודע גם לשמור על הדוד מלעבוד לחינם וכתוצאה מכך הוא חוסך לנו בעלויות החשמל ומצמצם את הבלאי של הדוד שלנו. החיסכון כאן הוא חיסכון משולש! אנחנו חוסכים במשך זמן הפעלת הדוד, אנחנו שומרים על גוף החימום של הדוד לאורך זמן, אנחנו מצמצמים את הבלאי של הדוד שלנו בצורה ניכרת והכי חשוב, אנחנו חוסכים כסף.

 

עד כמה הפקחום חוסך לנו?

בטח אתם חושבים לעצמכם עד כמה הפקחום יכול לחסוך לנו בהוצאות כבר? אז תופתעו לגלות שהפקחום מצמצם את משך הפעלת הדוד בכ-50%, הדבר הזה הוא לא רק חסכון מטורף בהפעלת הדוד, הדבר הזה גם שומר לנו על חלקי הדוד לאורך זמן ומאריך את אורך החיים של הדוד שלנו בכמה שנים טובות. חלק מהלקוחות סיפרו שהם החזירו את ההשקעה על הפקחום בתוך פחות משנה!

 

אם אילו דודים הפקחום יכול לעבוד?

הפקחום יכול לעבוד עם כל סוגי הדודים

 

למי מתאים הפקחום?

הפקחום מתאים לכל אדם שגר בבניין משותף, אשר נבנה משנת 1981 ואילך.

 

סוף דבר

הפקחום הינו פטנט רשום אשר סווג כפטנט "ירוק" ישראלי ובינלאומי, היות והוא חוסך בכ-50% מפעילות הדוד זה הוא פטנט אשר חוסך באנרגיה ושומר על איכות הסביבה. הפקחום מחזיר את ההשקעה עליו תוך תקופה קצרה, שומר על הדוד שלנו לאורך זמן, חוסך לנו בהוצאות ושומר על איכות הסביבה.

תעשו לעצמכם ולכדור הארץ טובה ותתקדמו לפקחום.

 

 

 

 

 

*כתבה פרסומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט עמירם בן ישי 239.90סוונטיניין

רשת  WeShoes משיקה את קולקציית קיץ 2024

תפריט נגישות