n
דף הבית / בת ים / בגיל 50: הלוחם חיים גוזלי זכה בזהב באליפות אסיה!

בגיל 50: הלוחם חיים גוזלי זכה בזהב באליפות אסיה!

הלוחם מבת ים- חיים גוזלי, ממשיך להוסיף תארים אל ארונו הפרטי ושוב הניף את דגל ישראל בראש הפודיום, הפעם בתחרות אליה הוזמן באופן ספונטני בתאילנד. בנו אלעד, זכה במדליית הארד

חיים גוזלי מדליית זהב צילום פרטי
(רועי אסף)

ביום רביעי האחרון, קיבל לוחם ה-MMA מבת ים, חיים גוזלי, הודעה מנשיא ארגון אבו דאבי, על אירוע גדול שמתקיים בתאילנד: אליפות אסיה הפתוחה. גוזלי, החליט שלמרות שהוא בגיל שלוחמים בתחומו נמצאים כבר עמוק בפרישה, הוא הולך על התחרות הזו בכל הכוח.

הוא גייס כספונסר אישי את שאול עיני בעל חברת אינטרנט סלולרי, נחת בתאילנד יחד עם בנו אלעד ושניהם לקחו חלק בתחרות אותה הוציא לפועל הארגון בבעלות השייח טאהנון בן זייד אל נחיין, שידוע בתחרויות היוקרתיות שהוא מפיק בעולם הג'יו ג'יטסו.

למרות העייפות של האב והבן, השניים לא ביקשו הנחות. אלעד, עלה לקטגוריית הבוגרים, ניצח והעפיל לגמר בו זכה במקום השלישי בתחרות הבינלאומית הראשונה שלו. בדרך, הספיק לרסק רגל ליריב הודי ולנצח יריב אוסטרלי.

חיים, עלה להתחרות בקטגורייה עם לוחמים הצעירים ממנו ב-20 שנה כשהוא לא בכושר אחרי שהרבה זמן לא התאמן בתחום הג'יו ג'יטסו. אבל כשהוא נכנס לזירה, הוא שם את כל הבעיות והעייפות בצד וכמו תמיד נתן את הכל.

זה התחיל עם קרב קשה מול יריב סיני צעיר, שהפתיע את גוזלי והצליח לקחת ממנו הרבה אנרגיות. הלוחם מבת ים לא ויתר ובסופו של דבר ניצח בנקודות ועלה לקרב האחרון, כשהוא מקבל רק 10 דקות הפסקה, במהלכן אישתו והבן אלעד, מעסים לו את הידיים הכואבות והוא עצמו רק משתדל להחזיר אוויר לריאות לקראת הקרב הבא.

אל הזירה מול גוזלי לקרב הגמר, עלה יריב אנגלי. להפתעת כולם בפינה של הבת-ימי, עמד לא אחר מאשר נשיא ארגון אבו-דאבי בכבודו ובעצמו שנתן הוראות וחיזוקים לגוזלי תוך כדי הקרב.

גוזלי מספר: "היריב היה חזק בטירוף… ממש שניה לפני שאני "נשפך" ומוותר על הקרב, קיבלתי אנרגיה מבורא עולם. קפצתי לו על היד במהירות שיא, הכנסתי אותו לבריח ולקחתי את מדליית הזהב! כמובן שעל הפודיום כמו תמיד, הייתי עטוף בדגל ישראל.

אני שמח ששוב הבאתי גאווה למדינה ולעם שלי ורוצה להגיד תודה ענקית לאישתי ורד שתומכת בשגעונות שלי ולכל התומכים שנותנים לי כוח להמשיך גם בגיל שאנשים שוכבים על הכורסא וצופים בנטפליקס. אוהב אתכם!"

חיים אלעד גוזלי צילום פרטי

חיים ובנו אלעד עם המדליות. צילומים: האלבום הפרטי של משפחת גוזלי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות