n
דף הבית / בת ים / בבת ים לא שוכחים את סבא וסבתא

בבת ים לא שוכחים את סבא וסבתא

קבוצת המנהיגות 'נטועים' בבת-ים בפרויקט מרגש: "בונים דורות" המפגיש בין הדור הצעיר לדור הזהב

בונים דורות3 צלום מרכז הצעירים בת ים

קבוצת המנהיגות 'נטועים' בבת-ים, מבית המדרש 'ממזרח שמש' שפועלת במרכז הצעירים "בתיה" הקימה את פרויקט – "בונים דורות". במסגרת הפרויקט, נפגשו צעירים בת-ימים עם הסבים והסבתות שלהם בטרמינל העיצוב בעיר, שם בין היתר הועברה להם גם סדנת נגרות.

בסדנה, הם למדו טוב יותר אחד על השני, התגבשו, הכינו יחד תוצר משותף מחומרי עץ ממוחזרים, יצרו רהיטים והכי חשוב זכו לזמן איכות של סבתות, סבים, נכדות ונכדים.

בונים דורות4 צילום מרכז הצעירים בת ים

הרעיון הובא על ידי חברי הקבוצה 'נטועים', אשר היה להם חשוב שלצעירים יהיה זמן איכות יחד עם הסבים והסבתות שלהם. צורך זה עלה כיוון שהרגשתם של הקבוצה הייתה שמפגש באופן שוטף לא מצליח לבוא לידי מימוש בשגרה העמוסה כל כך.

'נטועים' – גאווה מקומית, מבית המדרש 'ממזרח שמש' של 'כל ישראל חברים' היא תכנית מנהיגות לצעירים. לתכנית 'נטועים' נבחרים סטודנטים בני מקום, הרואים את מרכז חייהם במקום בו גדלו.

הסטודנטים, הזוכים במלגת לימודים, משתתפים בקבוצה לומדת ובסדנאות מנהיגות והעשרה, כבסיס ליזמות קהילתית ולעשייה חברתית. 'נטועים' מכשיר כל שנה, כ- 200 מנהיגים צעירים ב- 13 רשויות.

בונים דורות2 צלום מרכז הצעירים בת ים

צילומים: מרכז הצעירים בת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות