n
דף הבית / חדשות בת-ים / אמנון "קלסיקה" הלך לעולמו

אמנון "קלסיקה" הלך לעולמו

התקליטן שהרקיד דורות שלמים בחולון ובת ים, נפטר ממחלת הסרטן ואמש (רביעי) הובא למנוחת עולמים

אמנון מנצור קלסיקה צילום פרטי
אמנון מנצור "קלסיקה" ז"ל

התקליטן המיתולוגי אמנון מנצור הידוע בכינוי "קלסיקה" הלך ביום רביעי לעולמו אחרי מאבק ממושך במחלת הסרטן כשהוא בן 58.

אמנון, היה אחד מהתקליטנים הידועים והמצליחים בשנות ה-90 בעיקר בחולון ובת ים והרקיד במשך שנים את הילדים, הנערים והבוגרים באירועים מגוונים.

בשנת 2017 התגלתה בגופו מחלת הסרטן ואמנון נאלץ להפסיק את עבודתו שכה אהב ולהתחיל בטיפולים אשר החזיקו אותו בחיים עד יום רביעי האחרון.

בשנים האחרונות ידע עליות ומורדות ודאג לשתף את חבריו ואוהביו כמעט בכל צעד שעבר דרך הרשתות החברתיות, אם בטיפולים בבתי החולים ואם בזמנים היותר רגועים לצד משפחתו האהובה.

משפחתו של אמנון סביב מיטתו בבית החולים- צילום פרטי

אמנון בבית החולים מוקף בבני משפחתו

לפני כשנה וחצי, סיפר ל"גל גפן" על הקשיים הכלכליים שהחלו מאז נאלץ להפסיק את עבודתו כשבמקביל גם אישתו עזבה את עבודתו בשביל להיות צמודה אליו ולטפל בו. רבים נרתמו לעזור למשפחה כדי שאמנון יוכל להמשיך בטיפולים בראש שקט.

במשך השנים, רבים הגיעו לבקר את אמנון ולחזק את ידיו. בנוסף לחברים הקרובים, הגיעו גם אנשים שזכרו לו חסד נעורים כשהם היו ילדים במועדוני הנוער בחולון ובת ים בהם תיקלט אמנון, וגם אוהדים ואנשי מכבי נתניה קבוצתו האהובה.

מהרגע שהתפרסמה ההודעה על מותו, גולשים שהכירו את אמנון ספדו לו בדף הפייסבוק האישי שלו, ביכו את לכתו אך גם הביעו נחמה על כך שסוף סוף הפסיק לסבול.

את אחד הפוסטים המרגשים כתבה תושבת חולון לימור קוזניצקי: "כמה עצוב, כמה כואב הלב… גדלנו עליך ואיתך מהיותי בת 10, הלכנו אחריך ואיתך לכל מקום ומקום בו תיקלטת אז קראו לזה תקליטן.

כשהיינו ילדים בבית ספר יסודי- בילינו במתנ"ס נאות רחל בחולון, המשכנו לקלאב סיקס בבת-ים ואת תקופת התיכון העברנו ונהננו איתך וממך בקולסיאום בגולדה מאיר, בחולון.

איפה שאמנון קלסיקה מתקלט אנחנו שם! דורות שלמים הרקדת, שימחת. גם בקאנטרי "נפשונית" בקרית בן גוריון בחולון היית כוכב .לא היה יום חמישי /שישי שלא יצאנו לבלות איתך…"

וכן, היו גם רגעים משמחים שבכל זאת הספיק לעבור ולחוות בשנים האחרונות שהיו מלאות בסבל וכאב פיזי, אמנון זכה לפני כשנתיים להיות סנדק בברית הנכד הבכור שלו, שליו ולפני כשלושה חודשים חגג בפעם האחרונה לצד משפחתו בבר המצווה של בנו אוראל חיים.

אמנון קלסיקה מנצור

אמנון ומשפחתו בבר המצווה של בנו אוראל חיים באוקטובר האחרון.  צילום: פרטי

הוא כהרגלו, שיתף את חבריו הרבים וכתב לאחר אותו האירוע: "כל מה שחלמתי, רציתי, קיוויתי, הגשמתי את כל החלומות בבר המצווה של אוראל חיים מנצור. אחרי כדורי מורפיום ומשכך כאבים, התחלנו את האירוע ואיך אני אגיד את זה בעדינות, זה היה האירוע המרגש ביותר בחיי. הייתי בכיסא גלגלים וכורסא מהבית כדי שאוכל להמשיך להיות נוכח, ואורגינל, זה היה אירוע מהסרטים! חיכיתי וציפיתי להגיע לתאריך הזה היות ולא נתנו לי סיכוי גדול לחיות. עשיתי כל מה שאמרו לי כדי לשרוד."

אמש (רביעי) בשעות הערב, הובא אמנון מנצור "קלסיקה" למנוחת עולמים. יהי זכרו ברוך.

אמנון קלסיקה בימים טובים יותר על הקונסולה- צילום פרטי

אמנון קלסיקה ז"ל

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

0faaff44-703d-43a7-b594-2f7fa4efc2b9

אחלה דיל

תפריט נגישות