n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / טיולים וארועים / פסטיבל הג'אז בגריי תל אביב

פסטיבל הג'אז בגריי תל אביב

קהילת הג'אז הישראלית בשיתוף קבוצת גריי גאים להציג: Summertime TLV JazzFest מהדורה #2 פסטיבל סוף הקיץ  של ת"א

 

SUMMERTIME FB POSTER 2023

קהילת הג'אז הישראלית בשיתוף קבוצת גריי גאים להציג:

Summertime TLV JazzFest מהדורה #2

פסטיבל סוף הקיץ  של ת"א 29-31/8 בגריי תל אביב

מנהל פסטיבל: ברק ויס

הפסנתרן האיטלקי Roberto Magris | להקת הג'אז המיתולוגית מינואט Minuette Quartet – האיחוד! |  תום לב | טל גמליאלי | רונן שמואלי | סגול 59

לני סנדרסקי  |  קטיה טובול

 

מהדורה השנייה של פסטיבל הג'אז הקייצי המשובח Summertime TLV JazzFest יוצאת כעת לדרך ומתהדרת בתכנית מוצלחת ומרהיבה במיוחד.

לראשונה בשנה שעברה התקיים פסטיבל הג'אז סאמרטיים, וזכה לביקורות מצוינות ולהיענות מרשימה מצד הקהל, שהוכיחה את נחיצותו.

גם השנה, הפסטיבל יכלול תכנית אמנותית בינלאומית וישראלית ענפה, הכוללת נבחרת של מוזיקאים ומופעים מהטובים והמרתקים בעולם.

הפסטיבל השנה יתפרס על פני שלושה ימים ויכלול הפקות מקור ומופעי מחווה ייחודיים לפסטיבל:

  • איחוד היסטורי של הלהקה המיתולוגית "מינואט"
  • חמישיית רונן שמואלי בעיבודי ג'אז מיוחדים לאלבומו של בועז שרעבי, "את לי לילה", במלאות 30 שנה ליציאתו לשירי בעז שרעבי עם אורחים מיוחדים: סגול 59 וזהר רעי-שמואלי
  • "הצד הרוחני של ג'ון קולטריין", שני מופעים של הפסנתרן האיטלקי הנודע Roberto Magris  שחוזר לישראל אחרי למעלה מ-30 שנים – כולל מופע מחווה לחצוצרן האגדי לי מורגן בביצוע Roberto Magris Quintet

Take Five –   – רביעיית לני סנדרסקי מנגנת את המוזיקה של דייב ברובק

 ועוד…

 

ברק ויס, מנהל הפסטיבל: "Summertime TLV JazzFest מציע חוויית הופעה המתאימה יותר מכל – הן למוזיקת הג'אז והן לחודשי הקיץ – הופעות ג'אז איכותיות ברמה בינלאומית, עם סאונד משובח, באווירת מועדוני הג'אז בניו יורק, פריז וניו אורלינס, ישיבה סביב שולחנות עם חברים, עם כוס בירה צוננת או יין איכותי ביד, והכל במחירים שפויים וכמובן – במיזוג."

 

קהילת הג'אז הישראלית ("קהילת הג'אז החברתית" לשעבר) הינה התארגנות וולונטרית של אלפי חובבי ג'אז, אשר החלו את פעילותם לפני 7 שנים ופועלים לספק את צורכי הג'אז של חובבי ג'אז, שלא מקבלים מענה בפסטיבלי הג'אז בישראל ובהופעות למטרות רווח של מפיקים. קהילת הג'אז הפיקה לאורך שנות פעילותה פסטיבלי ג'אז בינלאומיים, הביאה לארץ עשרות מופעי ג'אז עולמי איכותיים והפיקה מופעים עם מיטב אומני הג'אז הישראלים. בנוסף, קהילת הג'אז מקיימת הרצאות בנושאי ג'אז, מפגשים עם אומני ג'אז בינלאומיים ועוד.

 

רשת מועדוני הגריי החלה את דרכה ב 2014 ביהוד במטרה לקדם את חווית התרבות באזור. בשנים האחרונות התרחבה הרשת ונוסף לה מועדון גדול ומרשים במודיעין ומועדון בעל אופי ייחודי בתל אביב המארחים על בסיס קבוע את מיטב אמני ישראל.

גריי תל אביב, הממוקם בלונדון מיניסטור, מאופיין במינימליזם עיצובי ומייצר אווירה חמימה ואינטימית. המועדון מצויד במערכת הגברה ותאורה איכותית ביותר שתוכננה במיוחד עבורו, המאפשרת לקהל להנות מחווית צפייה מקסימלית.

 

IMG-20230620-WA0065

ברק ויס, מנהל הפסטיבל ברק ויס (LL. M., M.B.A.) הוא גם אחד מהקולות המובילים בתעשיית המוזיקה בישראל.
ויס הוא המנהל של פסטיבל הג'אז הפולני בתל אביב, שהשנה התקיים בפעם הרביעית, עומד בראש קהילת הג'אז הישראלית, התארגנות חובבי הג'אז הישראלים, היה המנהל האומנותי של פסטיבל הג'אז של תל אביב בין השנים 2006-2019, והמייסד והמנהל האומנותי של פסטיבל החשיפה למוזיקה מראשיתו בשנת 2010 ועד לשנת 2020.
ויס יוזם ומפיק מאות הופעות בתחום ג'אז ומוזיקת עולם בישראל וברחבי העולם.

לרכישת כרטיסים ופרטים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

33 (6)

מופע חגיגי פתח את פסטיבל ימי זמר בחולון

תפריט נגישות