n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / טיולים וארועים / סוף שבוע עוצמתי לנשים עם הדוגמנית נטלי דדון

סוף שבוע עוצמתי לנשים עם הדוגמנית נטלי דדון

נטלי בכר בסוף שבוע מפנק לנשים בלבד שכולו העצמה, רוחניות, רוגע ושמחה להטענת המצברים. כל זאת יחד עם הדוגמנית נטלי דדון לסוף שבוע מלא באור.

WhatsApp Image 2022-12-12 at 19.58.23
קרדיט צילום- עופר חגיוב

העומס בעבודה מעבר לכוחותיך? מחפשת את שאהבה נפשך ועדיין לא מצאת? המטלות בבית לא נגמרות? לנטלי בכר יש סוף שבוע במיוחד עבורך להטענת המצברים וחיבור לעצמך.

בכר תושבת העיר רחובות שידועה בשם נטלי B ממשיכה ליעד הבא שלה: סוף שבוע רוחני מפנק
Women luxury retreat  במלון הרברט סמואל בית בגליל.

בכר מארחת לסוף השבוע את הדוגמנית והפעילה החברתית נטלי דדון להרצאה והדלקת נרות סוחפת ומרגשת במיוחד.
סוף שבוע יתקיים בתאריך 2.2.2023-4.2.2023 לנשים בלבד, מפנק עם המון רוגע שנמצא בצפון בלב שמורת טבע, במעבה יער בירייה, במקום בו גדלים חלומות ואורנים, במלון בוטיק וספא הרברט סמואל בית בגליל המפואר ומעוצב כאחוזה טוסקנית מטופחת ומחופה באבן ירושלמית, שמציע שלווה ויוקרה בלב הגליל.

אז מה מחכה לכן אתן שואלות?

כמיטב המסורת בסופי השבוע בערב יום שישי כולן לבושות לבן, יחכה לכן שולחן מעוצב באווירת שבת בוא ישבו כל המשתתפות לאכול ארוחת שף מפנקת ומלאה במטעמים.

מעבר לכך בכל בוקר וערב מסעדת השף במלון תגיש לכן ארוחות המשלבות טעמים מקומיים בפרשנות אישית של השף, כשהוא מתבסס על חומרי גלם גליליים, טריים ועונתיים. למסעדה מרפסת הצופה אל הרי הגליל והגולן.

נטלי דדון שתרצה ותהיה חלק פעיל בסוף השבוע הסבירה כי המטרה היא להעניק לכל הנשים חוויה מעצימה וחד פעמית לגוף ולנפש. "3 ימים של אימונים, הרצאות, ארוחות שף ועוד הרבה הפתעות בקבוצת נשים עוצמתיות ומרגשות, ששואפות ורוצות להגשים את החלומות שלהן ואת עצמן" אומרת דדון "לאחר הימים האלו תצאי שלמה, רגועה ומלאת מוטיבציה להגשים את עצמך ולהיות הגרסה הכי טובה שלך."

האימונים לגוף ולנפש שתקבלי במקום:

יוגה, פילאטיס, מדיטציה, עיצוב וחיטוב ועוד המון פעילויות שימלאו לך את הנפש. במקום פינות רוגע מיוחדות וחוויתיות שיצרו לסוף השבוע במיוחד בשביל המשתתפות על מנת לעזור לרוגע הנפשי, להכיר ולנשום, הופעה נוספת קומית "מטפלות בחיוך מיוחד" ולסיכום מגוון מתנות מפנקות לכל משתתפת בשווי 1000 ש"ח.

WhatsApp Image 2022-12-12 at 19.58.37
צילום: נטלי דדון

 

נטלי בי בוגרת וינגייט, מאמנת בכירה ומנוסה במגוון תחומי ספורט. יועצת תזונת ספורט ואורח חיים בריא.
לצד פזית ברוך מתמחה בתזונת ספורט ותזונת ספורט קלינית. שינוי הרגלים, דפוסי חשיבה והבנת המושג אורח חיים בריא.

לפרטים 054-295-7766

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

3 (3)

חולון זוכרת: אירועי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל 2024

תפריט נגישות