n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / טיולים וארועים / הפרימרייה: "כנר על הגג" חוזר עם הפקה סוחפת

הפרימרייה: "כנר על הגג" חוזר עם הפקה סוחפת

אמש התקיימה בהיכל התרבות ת"א הפרימיירה למחזמר המצליח, "כנר על הגג", מבית התיאטרון העברי, בניהולו של גדי צדקה ובכיכובם של נתן דטנר, שאחראי גם על הבימוי, סנדרה שדה, שי גבסו, קובי מאור, שרי צוריאל ועוד עשרות שחקנים וזמרים.

28
קרדיט צילום ענת מוסברג

אמש התקיימה בהיכל התרבות, ת"א הפרימיירה למחזמר המצליח, "כנר על הגג", מבית התיאטרון העברי, בניהולו של גדי צדקה ובכיכובם של נתן דטנר, שאחראי גם על הבימוי, סנדרה שדה, שי גבסו, קובי מאור, שרי צוריאל ועוד עשרות שחקנים וזמרים.
הגיעו להנות ולפרגן החברים מ"סברי מרנן", יונה אליאן ,ימית סול, יניב פולישוק, השחקנית ניצה שאול ובעלה ,הבן מיכאל מושונוב שבא לצפות באמו, בני הזוג טיילור ולירן דנינו שפגשו את הכוריאוגרף חיים פרשטיין ("רוקדים עם כוכבים"), ג'ודי ניר מוזס, אברי גלעד, יובל כספין, אקי אבני, שירלי בוגנים, ליה גיל, אבשלום קור, שדרנית הרדיו והמנחה הדר מרקס, השחקנית לימור גולדשטיין ,נירה רבינוביץ, קיקי רוטשטיין (הכל עובר חביבי), השחקן סשה דמידוב,ליאת גורן ודניאלה היב.
כמו כן , כיבד בנוכחותו שר התרבות, חילי טרופר, אשר נשא דברים בפתיחת הערב.

17
קרדיט צילום ענת מוסברג
20220920203237_IMG_3880
קרדיט צילום ענת מוסברג
20220920202122_IMG_3776_(1)
קרדיט צילום ענת מוסברג
20220920204305_IMG_3954
קרדיט צילום ענת מוסברג

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

33 (6)

מופע חגיגי פתח את פסטיבל ימי זמר בחולון

תפריט נגישות