n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: מתכוננים לשנת הלימודים

אור יהודה: מתכוננים לשנת הלימודים

עשרות רבות של תיקים וציוד מחולקים על ידי העירייה באמצעות מרכז החסד של חב"ד שנרתם כמדי שנה לסייע לתלמידים ולמשפחות שזקוקות לכך

ראש העיר ליאת שוחט עם אנשי חבד
תמונה: ראש העיר ליאת שוחט עם אנשי חב"ד
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

עשרות רבות של ילקוטים וציוד לתלמידים לקראת תחילת שנת הלימודים הקרובה מחולקים בימים אלו על ידי עיריית אור יהודה בפרויקט השנתי המשותף של העירייה ומרכז החסד של חב"ד בראשות הרב שלום דובער הכהן הנדל. במסגרת הפרויקט, מחולקים ילקוטים חדשים וכן ציוד לימודי כגון קלסרים, דפדפות, כלי כתיבה וכדומה למשפחות שזקוקות לכך.

"שיתוף הפעולה שנוצר בין העירייה לחב"ד לפני מספר שנים מתרחב משנה לשנה", מציינת ראש העיר, ליאת שוחט. "מרגש אותי לראות את ההתגייסות של חב"ד לטובת תלמידי העיר כאשר הם מגייסים תרומות משמעותיות במטרה שהציוד יגיע אל המקומות הנכונים. דווקא עכשיו בתקופה הלא פשוטה הזו מבחינה כלכלית, לתרומות הללו יש חשיבות מכרעת שמאפשרת לכל משפחה באור יהודה לפתוח את שנת הלימודים ברגל ימין ועל כך אני מודה לכם".

באירוע השקת הפרויקט לקחו חלק גורמים רבים, ביניהם סגן ומ"מ ראש העיר, שלמה זלמן סיונוב, חבר מועצת העיר אברהם בורוכוב, מנכ"ל העירייה, גיל ממון, מנהל מרכז החסד, הרב יחיאל פלמן, רכז הפרויקט בעירייה, משה פטל, מנהלות אגפי החינוך ושח"ק, דלילה אשכנזי וד"ר אסתי אשל, ואצי חיו הפעיל בחב"ד. משפחות שזקוקות לתרומות אלו מתבקשות לפנות למשה פטל בטלפון 054-4460099.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות