n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / טיולים וארועים / ארבעה דברים שאסור לכם לפספס במלדיביים

ארבעה דברים שאסור לכם לפספס במלדיביים

בשנים האחרונות, כמעט כל ישראלי חולם לטוס לאיים המלדיביים. היעד האקזוטי, אשר נמצא באוקיינוס ההודי, נראה ממש כמו גן עדן: חולות לבנים, ים כחול־טורקיז, דקלים גבוהים ואווירת חופש

האיים המלדיביים
צילום: FREEPIK

אזור האיים הפך לאטרקציה נחשקת, ותיירים רבים ביניהם ישראלים, בוחרים להגיע ולחקור את האי והאטרקציות שיש לו להציע. חלקם עושים זאת בעזרת מחקר עצמי, וחלקם בוחרים בשירותיה של חברת חבילות נופש כמו – ספיריט הפקות עולם, המספקת חבילות בוטיק הכוללות הכול ונתפרות בהתאמה אישית לרצונותיו של כל לקוח.

אספנו עבורכם את ארבעת המקומות המדהימים, הקסומים והכיפיים ביותר באיים האלוהיים הללו, כדי שתדעו בדיוק לאן כדאי לכם לכוון בחופשה החלומית שלכם!

1. הפלגה עם דולפינים

אחת החוויות המרגשות ביותר שניתן למצוא באזורים רבים באיים המלדיביים לקראת ערב או בבוקר מוקדם, יצאת כל יום סירה, ואחריה עוקבים דולפינים רבים. הם שוחים לצידה וקופצים מעליה, במעיין מופע מופלא ויוצא דופן. הדולפינים שבאיים ידועים כשובבים וידידותיים במיוחד והם אהובים מאוד על תושבי האי, שרוכשים כלפיהם כבוד רב.

2. ארוחה מתחת למים

במלון Conrad Maldives Rangali קיימת מסעדה יוצאת דופן אשר ממוקמת כחמישה מטרים מתחת לקו המים, ומוקפת זכוכית העשויה ציפוי מיוחד מאקריל, המגן מפני המים. ניתן לאכול במסעדה מנות דגים יוקרתיות, תוך צפייה בכל המתרחש מתחת למים – ריף האלמוגים והדגים המדהימים השוחים בהמוניהם.

3.  ספארי מתחת למים

הים המלדיבי שופע בחיים שוקקים. חיים בו להקות של מיני דגים, שוניות אלמוגים, כרישים ואפילו לווייתנים. החיים הימיים שמציע אזור זה מזכירים מעיין ספארי מתחת למים שבו ניתן לחזות ולהתרשם.

בנוסף, תוכלו להתנסות ב"קודה רה טילה", היא אחת הצלילות הנחשבות בשרשרת האיים. היא מתרחשת בכמה גבעות אלמוגים שנמצאות אחת ליד השנייה, ומאופיינות בדגה רבה ובעושר מינים רב.

4.  גלישה חלומית

הים המדהים העוטף את שרשרת האיים ידוע כגן עדן לחובבי הגלישה. גלים גדולים, רחבים וחזקים, משמחים גולשים רבים שתמיד חלמו לתפוס את הגל המושלם, ומצאו שפע של גלים כאלו לא רחוק מחופי האיים. האי לואי פושי נחשב לאחד המוקדים הנהדרים עבור גלישה, עם גלים בגובה 2.5 מטרים ואף יותר.

כיצד לכבוש את כל האטרקציות ללא מאמץ?

חולמים על חופשה נטולת דאגות? ספיריט הפקות עולם מומחים בהגשמת חופשת החלומות. בין אם מדובר בטיולי משפחות וחברים, ירח דבש חלומי או כל דבר אחר שעולה בדמיונכם.

ספיריט דואגת לכם מא׳ ועד ת׳ ומכירה את האיים והריזורטים מקרוב, כך שהחופשה תהיה מושלמת. החל מבחירת המלונות, התאמת אטרקציות באיים המלדיביים ועוד.

החברה מתמחה ביעדים אקזוטיים חלומיים, עם ידע רב באיים המלדיביים וביעדי נופש נוספים. אם גם אתם רוצים לצאת לנפוש בחופשה המושלמת, ספיריט הפקות עולם היא החברה שתגשים לכם אותה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

dav

בחולון הוחלט: יום העצמאות ללא זיקוקים

תפריט נגישות