n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: ראש העיר קורא לתושבים להתגייס למען הורדת הארנונה

בת ים: ראש העיר קורא לתושבים להתגייס למען הורדת הארנונה

אחרי שהבין שכנראה בלתי אפשרי להוריד את עלויות הארנונה, ראש העיר צביקה ברוט פונה לתושבים לחתום על עתירה נגד הממשלה. התושבים מצידם זועמים

ראש העיר צביקה ברוט צילום דוברות עיריית בת ים
ראש העיר צביקה ברוט. צילום: דוברות עיריית בת ים

"מאבק הארנונה עולה קומה – הצטרפו אליי לעתירה נגד הממשלה! צרפו את שמכם לעתירה. לא נחכה יותר. הגיע הזמן למעשים. כבר שנה וחצי שאני מנהל משא ומתן ארוך ומתיש מול הממשלה על הורדת הארנונה. רגע לפני שהגענו להישגים הנדרשים, הכנסת מתפזרת שוב ותושבי בת-ים ישלמו את המחיר? לא יקום ולא יהיה."

את הדברים הללו כתב ראש העיר צביקה ברוט, בדף הפייסבוק שלו וצירף קישור בו אמורים התושבים להיכנס ולחתום על עתירה כנגד הממשלה שלטענת ברוט מתנהלת בעצלתיים.

במקביל לתושבים שאכן נכנסו ונרשמו, אחרים ורבים הגיבו בזעם על היוזמה החדשה ובין השאר כתבו את הדברים הבאים:

-"פרסם את המשא ומתן שאתה מנהל כבר שנה וחצי. רוצים שקיפות, רוצים לראות הכל."

-"כעיתונאי לשעבר ידעת את זה עוד לפני שהחלטת להתמודד בבחירות. אז אל תעבוד על התושבים. עדיף שתחזיר את המפתחות ותלך. ויפה שעה אחת קודם."

-"הרי אנשים בחרו בך כי הבטחת להוריד את הארנונה בוודאות. עכשיו אתה רוצה שאנחנו נילחם בשבילך כדי שאם המהלך יצליח תגיד שאתה הצלחת להוריד את הארנונה. מרגיש לי כמו התנהלות חסרת תום לב עם ריח של בחירות.

ובהחלט לא היה ראוי לשקר לתושבי בת ים באותו הזמן בנושא הארנונה. יכולת להגיד שנראה לך שהארנונה יקרה ולא להבטיח או לתת הרגשה לתושבים שהנושא הוא בידך ובתחום סמכותך."

מהעירייה נמסר: "בשבוע האחרון הודיע ראש עיריית בת ים כי  הורה לכל אנשי הנהלת העירייה העוסקים בנושא הפחתת הארנונה להיערך למהלך מזורז שיפעיל לחץ אדיר על כל הגורמים הרלוונטים, ובשום אופן לא נוריד רגל מהגז גם אם יש בחירות.

"אם הידברות רגילה לא תעזור", אמר ברוט – "אנחנו נילחם בכל הכח ונגיע עד בג״צ – עד שזה יקרה. אנחנו נוודא שהממשלה הנוכחית תתחיל לקדם את הצעדים שגיבשנו להפחתת הארנונה, לראשונה בבת-ים, גם אם זה יהיה הדבר האחרון שהיא תעשה.מילה שלי."

עכשיו נשאר לראות אם היוזמה המקורית של ראש העיר תצליח, או שגם בשנה הבאה תושבי בת ים ישלמו את המחיר, תרתי משמע.

(בתמונה- ראש העירייה צביקה ברוט- צילום: דוברות עיריית בת ים)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

כרמל שאמה הכהן

״תפקיד ראש העיר הוא תפקיד שאתה לומד בו כל יום עשרות דברים חדשים״

תפריט נגישות