n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / ״מדובר באגזוזי לחץ שנשמעים ממש כמו אזעקה״

״מדובר באגזוזי לחץ שנשמעים ממש כמו אזעקה״

תושבי רחוב שדרות הקיבוצים סובלים מרעש בלתי נפסק של אופנועים שמכניסים אותם לחרדה. במשטרה עדיין לא הגיעו לרחוב והם מיואשים.

ניידת משטרה צילום פרטי

״הרעש בלתי נסבל, בטח בתקופה כזו של לחץ וחרדה, כל רכיבה כזו נשמעת כמו  אזעקה והאנשים בהיסטריה״ כך אומרת ל״גל גפן רחובות״ תושבת באזור ״שדרות הקיבוצים״ לדבריה, מדי יום בשעות שונות עוברים אופנוענים עם רעש נורא במכוון ומטילים אימה על התושבים. הדיירים ברחוב פשוט רועדים כל פעם מחדש. מדובר באגזוזי לחץ שנשמעים ממש כמו אזעקה״ היא אומרת.

ניסיתים לפנות לגורמי אכיפה?

ברור. פניתי מספר פעמים והתיאשתי.הרבה מתיאשים לאחר שהמצב הזוועתי הזה חוזר על עצמו כל ערב. להבנתי עיריה לא יכולה לטפל ולהוריד רכב מהכביש אלא רק משטרה, הבעיה היא שהם בשלוש שניות עוברים ברחוב שדרות הקיבוצים ובאופן קבוע ולא ניתן לזהותם" היא אומרת. לדברי תושב אחר,

״המצב הוא קסטרופלי, כל ערב זה אותו הדבר. יש מבצעים של המשטרה בנושא והורדת כלי רכב מרעישים אבל טרם הגיעו לאזורינו וכנראה. יש להם את הזמן שלהם״.

 

מדוברות משטרת רחובות נמסר בתגובה: "משטרת ישראל רואה בחומרה עבירות תנועה ובריונות כביש המייצרות בהלה בציבור וככל שמתקבל דיווח בנושא נאכף בהתאם ולראיה כ-15 דוחות תנועה שנרשמו כנגד רוכבי דו גלגלי בעיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

Clipboard01

סגן ראש העיר בראשון לציון מקסים בביצקי הורשע בבית המשפט

תפריט נגישות