בעקבות גל חיקויים והטעיית צרכנים:

נשקלת האפשרות להגשת תביעה משפטית נגד חקייני נעם1

נעם1 יש רק אחד: גל תלונות של הטעיית צרכנים התקבל בתקופה האחרונה במוקדי המכירות של חברת אפיקים פתרונות סינון מים, החברה היחידה המורשית לשיווק המיניבר המהיר והמשפחתי של נעם1, המאושר לשימוש בשבת על ידי בד"ץ מהדרין של הרב רובין והמכון המדעי טכנולוגי להלכה. צרכנים רבים טענו כי הוטעו על ידי חברות שונות ואנשי מכירות, שניסו לשווק להם מיניברים אחרים תחת שם המותג המוכר נעם1.
"ראיתי פרסום על מיניבר שמעניק מים חמים וקרים בשפע גם בשבת", מספר י. ק. מירושלים, אחד הצרכנים שנפגעו מההטעיה החמורה, "חייגתי למספר הרשום בתחתית המודעה ושאלתי אם הם מוכרים מיניבר של נעם1 ואיש המכירות שמעבר לקו ענה לי: גם לנו יש נעם1. השיחה התקדמה וכמעט שסגרתי על העסקה, רק בסוף, כשביקשתי לוודא שאכן מדובר במיניבר נעם1, איש המכירות גמגם לרגע, אבל לאחר כמה שניות, חזר לו הביטחון ושוב הוא אמר לי: כבר אמרתי לך שגם לנו יש נעם1, הכול אותו דבר ואל תאמין לפרסומות. שלל התגובות העלה בי חשד כי משהו פה לא תקין. סגרתי את הטלפון ובדקתי שוב בעיתון, ואז ראיתי שבמודעה של נעם1 נכתב במפורש: שיווק בלעדי: חברת אפיקים פתרונות סינון מים".
בנעם1 ובאפיקים פתרונות סינון מים, מאשרים את הטענה ומספרים כי היא התקבלה מלא מעט צרכנים, מה שמוביל אותם בימים אלה לשקול את האפשרות להגשת תביעה משפטית נגד אותם זייפנים וחקיינים, שגם מטעים צרכנים וגם מסיגים את גבולותיהם של נעם1, יצרנית המיניבר המהיר והמשפחתי המאושר לשימוש בשבת, ושל אפיקים פתרונות סינון מים, חברת השיווק היחידה שאושרה על ידי היצרן לשיווק המיניבר.
"כוחו של המותג נעם1 הולך לפניו", מסביר אפרים שמואל, מנכ"ל חברת אפיקים פתרונות סינון מים, "והדבר גורר שרלטנים, חאפרים, חקיינים, וגם אנשי מכירות במוקדים של חברות מתחרות, שמנסים לקפוץ על הגל ולשווק ברמייה את המיניבר שלהם. נעם1 רשום כפטנט בלעדי גם בארצות הברית וגם בישראל.
"כל מי שטוען שיש לו מיניבר כזה, הוא מאחז עיניים שמטעה את הצרכן, כי ברגע האמת, הצרכן לא ייהנה ממיניבר איכותי, ובטח לא בשבת. אנחנו כמובן, לא נוכל לתת שירות למיניבר של חברה אחרת. לאור ההטעיות החמורות הלו אנחנו בהחלט שוקלים הגשת תביעה משפטית שתשים סוף לתופעה המכוערת של חיקויים וזיופים, כי נעם1 יש רק אחד", אומר אפרים שמואל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות