n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / ״אנו קוראים לחבר המועצה, המנסה לעשות קמפיין על הגב שלנו, להתנצל על האמירות המכפישות ולחזור בו מהדברים״

״אנו קוראים לחבר המועצה, המנסה לעשות קמפיין על הגב שלנו, להתנצל על האמירות המכפישות ולחזור בו מהדברים״

הערב, רביעי יתקיים ארוע השקת הקמפיין של הליכוד בעיר ברקע המאות נגד ההפיכה המשפטית

דגל ישראל דגלים מחאה הפגנה מפגינים צילום רותם דרוב (6)

הערב, רביעי יושק הקמפיין של הליכוד ברחובות בראשות חבר המועצה אביב איטח, האירוע שתוכנן להתקיים במרכז העיר, בנוכחות של שרים וחברי כנסת מהמפלגה, הביא לגל של שמועות כי מטה המאבק נגד המהפכה המשפטית עתיד להגיע ולשבש את השקת הקמפיין, מה שהוביל בסופו של דבר לשינוי מיקום ההשקה על מנת שלא לפגוע בשגרה של תושבי העיר.

אלא שבמטה המאבק, הודיעו היום, רביעי, כי השמוועת חסרות שחר. ״כמובילי המחאה ברחובות, אנחנו מגנים כל ניסיון להסית ולהכפיש את תושבי העיר הליברלים – חילונים ודתיים המתנגדים להפיכה המשטרית. אנו קוראים לחבר המועצה מר איטח, המנסה לעשות קמפיין על הגב שלנו, להתנצל על האמירות המכפישות ולחזור בו מהדברים המכוערים שאמר.כאיש ציבור המתמודד על תפקיד במועצת העיר, טוב יהיה אם ישקיע בשירות ובעשייה למען כלל ציבור משלמי הארנונה, במקום לבזבז את כספי הקמפיין על פילוג והסתה. אנו מאחלים לכל תושבות ותושבי רחובות ולחברי המועצה מימין ומשמאל, שנה טובה של דמוקרטיה, סובלנות והקשבה, שנה של שמירה על שלטון החוק וניקיון כפיים״.

איטח עצמו כתב בעמוד הפייסבוק שלו כי ״ אני מברך על כך שמטה המחאה ברחובות הודיע שלא יצטרף לארגוני המחאה הארציים שמתכוונים להגיע הערב להפריע לנו באירוע השקת קמפיין הליכוד למועצת העיר.אני לא מתפלא , הם מכירים אותי מצוין ואנחנו ביחסים טובים ומשתפים פעולה רבות למען תושבי העיר.גם הם יודעים שברחובות צריך לעשות הפרדה, ושאני וחבריי לנבחרת שירתנו ונמשיך לשרת את כלל התושבים ללא קשר לדעות פוליטיות בזירה הלאומית.

מודה לנציגי המחאה ומועמדים ברשימות למועצה שהתכתבו איתי הבוקר, שפרגנו ובירכו אותי לקראת הערב והבחירות ב31.10.  נתראה בערב בבריכת וייסגל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-04 at 20.08.54_1017e716

נעצר בחולון ערבי חמוש בסכין

תפריט נגישות