n
דף הבית / חולון / צרכנות חולון / עוברים לחולון? כנראה שעשיתם החלטה נכונה

עוברים לחולון? כנראה שעשיתם החלטה נכונה

הקרבה לתל אביב במחירים זולים יותר הפכה את חולון לעיר מבוקשת אז מה הפלא שרבים מעוניינים לעבור לגור בה? מתחילים לברר על דירות למכירה בחולון ודירות להשכרה בחולון? וכמובן שירותי הובלות בחולון?

הובלה
צילום: shutterstock

כבר שנים שחולון נחשבת לאחת הערים היותר פופולאריות בקרב צעירים בתחילת דרכם כזוג נשוי או בקרב משפחות צעירות שמחפשות לשדרג את תנאי המחייה שלהם. ולא סתם, מדובר בעיר צעירה ומתפתחת שמציעה לא מעט פרויקטים חדשים ודירות משודרגות ודירות ישנות שאפשר לרכוש במחירים מוזלים ולשפץ.

גם הקרבה לתל אביב במחירים זולים יותר הפכה את חולון לעיר מבוקשת אז מה הפלא שרבים מעוניינים לעבור לגור בה מתחילים לברר על דירות למכירה בחולון ודירות להשכרה בחולון וכמובן שירותי הובלות בחולון?

לגור בחולון- אלטרנטיבה מצוינת לערים אחרות באזור:

העיר חולון ממוקמת באזור מאוד נגיש ומאוד נוח ולכן המעבר אליה הוא נהדר למי שעובד באזור או נוסע לעבודה שלו בתחבורה ציבורית כמו רכבת. אז שוב נציין שאנחנו לא מופתעים בעלייה בביקוש לעבור לעיר הזו שלה יתרונות רבים ובעלייה בדרישה להובלות לחולון, עלייה בדרישה להובלות בחולון כאשר אנשים משדרגים את הדירה בה הם גרים ואת השכונה בה הם מתגוררים וירידה בביקוש ובדרישה להובלות מחולון החוצה כי יותר אנשים נשארים לגור בעיר וטוב שכך!

כדאי שתכירו וכדאי שתדעו שהעיר חולון היא אחת הערים היותר נחמדות להתגורר בהן כמשפחה וכאנשים שוחרי תרבות ולא מכדי. יש בה מספיק מוזיאונים בכדי שהיא תזכה (ובצדק) בתואר "עיר המוזאונים" וגם לא מעט אטרקציות ופעילויות קבועות ומתחלפות לילדים כך שהיא גם הרוויחה בצדק את התואר "עיר הילדים". פעילויות התרבות שלה מתרכזות בעיקר במשפחות ובילדים וכך אפשר למצוא ברחבי העיר פארקים מושקעים, את  עשרות גני סיפור שמפוזרים ברחבי העיר עם פסלים וחלקים מסיפורי ילדות מוכרים, את פארק פרס בו יש גם אגם מקסים גם חנויות מוכרות, בתי קפה ומסעדות ותערוכות ופעילויות מתחלפות. עוד תוכלו למצוא בעיקר את פארק החולות וגן הקקטוסים.

בנוסף אפשר למצוא בעיר מוזאונים כמו מוזיאון העיצוב, מוזיאון לקריקטורה ולקומיקס, המוזיאון ההיסטורי "יד ההגנה" ומוזיאון אגד וגם כמובן מוזאון הילדים (אמרנו עיר הילדים לא?)

חולון – עיר הילדים

גם מבחינת חינוך חולון צועדת קדימה זה כבר שנים. עיר הילדים מציעה חוגי העשרה רבים לתלמידים, מקדמת תלמידים מצטיינים ומחוננים בפרויקטים חינוכיים וגם מסייעת באבחון וטיפול בילדים עם קשיים לימודיים והפרעות קשב וריכוז. אחוז הזכאים לתעודת בגרות עומד על יותר משבעים אחוזים שזהו נתון מעולה לעיר ובכלל ההשקעה בילדים ובתלמידים היא גדולה ומשמעותית בעיר ולא רק דיבורים על פני השטח.

בחולון יש את פארק המים המיתולוגי המוכר לכולם שעדיין פועל ומביא אליו עשרות אלפי מבקרים הלא הוא 'ימית 2000' וכמו כן תוכלו למצוא גם את האגם בפארק פרס ואת היכל הקרח שממוקם גם הוא בפארק פרס. אמנם אין חוף ים אבל נסיעה קצרה במיוחד תביא אתכם לטיילת בבת ים ולחוף הים הקרוב והנוח והיפה במיוחד של העיר השכנה.

אם זה לא מספיק לכם אז יש קניון גדול גם בחולון וגם ממש קרוב בבת ים ובעיר עצמה פזורים כשלושה עשר מרכזי קניות פעילים וגם כמובן רחובות וותיקים בהם ניתן להסתובב בכיף, לשתות קפה ללקק גלידה וגם לרכוש פריטים שווים במחירים שווים.

אז נשארה לנו בעצם שאלה אחת לשאול אתכם- עוד לא התחלתם לארוז?

 

 

 

כתבה פרסומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי עם מוצרי ניקיון לפסח: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות