n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / תשע בכיכר פינת בן צבי

תשע בכיכר פינת בן צבי

בית הספר לאמנויות הבמה "בית צבי" חוזר לפעילות עם מחווה לדני סנדרסון והדרמה "4 דקות 12 שניות"

תשע בכיכר יחצ (2)

יחד עם מוסדות תרבות רבים, גם בית הספר למשחק בית צבי חוזר לפעילות. אחרי שבמהלך החודשיים האחרונים קיימו הסטודנטים למשחק מבית צבי למעלה מ -250 מופעים בפני מפונים ותושבי הדרום במקומות בהם הם מתארחים בימים אלו, הלימודים בבית הספר התחדשו בימים האחרונים (עם ההתאמות הנדרשות, ואפשרות לחיילי המילואים להשלים את החומרים) וכך גם ההצגות הפתוחות לקהל הרחב.ההפקות שפותחות את העונה הן "תשע בכיכר"- מחווה תיאטרלית-מוזיקלית צבעונית לשיריו של דני סנדרסון בבימויו של שוקי וגנר, והדרמה "4 דקות 12 שניות" בבימויו של עידו קולטון.

 

"תשע בכיכר"

דני סנדרסון, אומן ייחודי שהטביע חותם מוסיקלי על עולם התרבות הישראלי, באוצר שירים נפלאים, חוצי דורות, אהובים, ופורצי דרך בלחנים  ותמלילים כל כך ישראלים, עם הומור ותוכן שהפכו אותם לנכסי צאן ברזל.
בית צבי במופע חדש ומרתק המביא לקהל את השירים האהובים של סנדרסון מהלהקות "כוורת",  " דודה " ו"גזוז" וגם כיוצר עצמאי, בביצועים סוחפים.
בין השירים: נתתי לה חיי, אלף כבאים, שיר המכולת, יו יה, ילד מזדקן, המגפיים של ברוך, היא כל כך יפה, מדינה קטנה ועוד.

6.12.23 עד 22.1.24, אולם גרי בילו, ר"ג

כתיבה ובימוי: שוקי וגנר
בהשתתפות: נועה באיער / אופיר סול שבבו, עדן ביטון/דביר עונה, מתן ברדה/עדיאל כוני, סימון ג'וזף/ענבר ונטורה, גיא גרופר/עידן כבירי, חגי ויה/מיכאל זיזוב, ניצן ליבוביץ/ענבר מסחרי, ספיר נווה/לירז ראשוני, שגיא פומרנץ/עומר בר, רוני שושן/לי בלישה

 

4 דקות 12 שניות

דיאן ודיויד הקדישו את חייהם כדי להבטיח לבנם עתיד מזהיר אך בעקבות סרטון סקס שמופץ ברשת וצובר מאות אלפי צפיות חייהם עוברים טלטלה – בסרטון מצולם בנם היחיד עם בת זוגו שכעת מאשימה אותו בהפצתו.

האם הזועמת מחליטה לצאת למסע אחר האמת, אך חושפת בדרך סדקים בדמותו של בנה, בזוגיות שלה ובעצמה.

דרמת מתח מודרנית המעלה שאלות הבוערות לכולנו: איך מתמודדים עם עולם דיגיטלי שמחלחל לתוך כולנו ועלול לצאת משליטה ובעיקר כמה רחוק נלך כדי להגן על ילדינו. שום דבר לא מת באינטרנט, מלבד המוניטין.

7.12.23 עד 14.1.24, אולם אלי ליאון

מאת: ג'יימס פריץ, תרגום: מולי שולמן, בימוי: עידו קולטון

בהשתתפות: ליאל יונה/גל מדמוני, יובל אנדבלד/דור ירדני, בר בנימין/יובל פישפלד נוסן, מאי לופו/יובל רייס

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות