n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / שעות לסגירת הקלפיות: רחמים מלול מודה לבוחרים

שעות לסגירת הקלפיות: רחמים מלול מודה לבוחרים

שעות ספורות לסגירת הקלפיות ברחובות וראש העירייה רחמים מלול מודה לבוחרים: "תודה על התמיכה, אני מרגיש את הכרת הטוב שלכם וזה מחמם את ליבי ונותן לי כוחות אדירים."

f3c97ee3-4d11-47cb-9641-ba30f016ff9f

ראש העיר רחמים מלול, החליט בשעה האחרונה לצאת בהודעה לבוחריו.לדבריו הוא מרגיש את התמיכה בצורה משמעותית ואומר: "יש עוד כמה שעות, צאו להצביע ונשמור על העיר שלנו ואל תשכחו להצביע גם בפתק הלבן לסיעת אחדות עם האותיות יחד".

אמנם ההצבעה ברחבי העיר עדיין בשיאה, אך ראש העירייה רחמים מלול מספר כמה שעות לסגירת הקלפיות שהוא מרגיש את התמיכה הנרחבת של תושבי העיר בו ובסיעתו.

"אתם עוצרים אותי בכניסות לקלפיות וברחוב, מוכירים תודה על היש וחולמים יחד איתי להמשיך בהפיכת רחובות לפנינה של השפלה, והיא לא רחוקה משם בכלל רק צריך לשמור של יקחו אותנו לאחור", הוא אומר וגם מבקש לומר תודה לכל התושבים על התמיכה: "הערכים מנצחים ואנחנו חייבים להמשיך עד לסגירת הקלפיות בשני פתקים – פתק צהוב לראשות העיר רחמים מלול, ופתק לבן עם האותיות "יחד" לסיעת אחדות למועצה".

הקלפיות ייסגרו בשעה 22:00 ולאחר מכן אל תוך הלילה יגיעו תוצאות האמת שיקבעו האם רחמים מלול ממשיך לקדנציה נוספת והיסטורית בעיר רחובות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות