n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רצח ברחובות: רצח את בת זוגתו בתוך רכבה

רצח ברחובות: רצח את בת זוגתו בתוך רכבה

WhatsApp Image 2023-10-31 at 21.44.37

תושבי רחוב לוי אשכול בעיר, מצאו את עצמם אתמול, שלישי, במרכז דרמה גדולה, על פי החשד, בשעה 21:22 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על אישה מחוסרת הכרה ברחוב,. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום דיווחו על אישה כבת 30, עם סימני אלימות, ללא סימני חיים וקבעו את מותה.

״זה היה נורא. שמענו צעקות מהדירה אבל במצב כזה מתוח של מלחמה אתה לא מתייחס לזה בצורה הראויה, אחרי כמה דקות הגיעו לפה משטרות וניידות של אמבולנסים ושמענו כולנו את הבשורה הנוראה״ אומר ל״גל גפן רחובות״ אחד השכנים. לדברי אותו השכן, ״הזוג הזה רב לעיתים ולפי מה שהבנו אבא שלו דיווח על מסוכנות של הבן למשטרה שככל הנראה לא התייחסו ברצינות לתלונה והסוף ידוע״.

על פי הפרטים שידועים הזוג גר ביחידת דיור בבית פרטי ברחוב, והרקע לארוע הוא ככל הנראה ויכוח שהיה בין שניהם, אז הוא החליט לקחת סכין שהייתה ברשותו ולשסף את גרונה של בת זוגו כשהיא בתוך רכבה והיא מתה במקום.הבחור נמלט מהמשטרה שתפסה אותו בסביבה ותוך זמן קצר הוא ונעצר.

יוני רוטנברג חובש וראש סניף רחובות באיחוד הצלה סיפר: "כשהגענו למקום מצאנו אישה שנפגעה באורח קשה באירוע אלימות. למרבה הצער מותה נקבע במקום עקב הפציעות הקשות מהן סבלה״.

חנה וקנין ומיכל גובאני מתנדבות באיחוד הצלה שהיו במשמרת "משמר השכונה" בעיר מסרו: "מדובר בזירה קשה מאוד, היינו באמצע משמרת אבטחת השכונה כאשר התקבלה הקריאה ומיד הגענו למקום באמצעות רכב מינילינס של איחוד הצלה כאשר אנו חמושות בנשק".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. ה' ירחם עלינו!! יימח שמו! היה צריך ללכת במקום כל אותם הנרצחים התמימים שהלכו בשבת שמחת תורה!!
    כאילו שאין לנו מספיק אסונות בקרב, צריך להוסיף גם את זה…
    הי"ד!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-06 at 18.37.05_dd7dc90e

הביקור הוירטואלי של נוער ראשון לציון במחנות ההשמדה

תפריט נגישות