n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / רמת גן: לראשונה שני סגני ראש עיר גאים

רמת גן: לראשונה שני סגני ראש עיר גאים

אסף וייס מ״יש עתיד״ וישראל זרי מרשימת ״כחול לבן והצעירים״ יכהנו בתפקידי סגני ראש העיר בקדנציה הנוכחית ויקדמו את המצע של הקהילה הגאה עם ראש העיר, כרמל שאמה הכהן.

עו״ד אסף וייס, ״יש עתיד״
עו״ד אסף וייס, ״יש עתיד״

אתמול, חמישי, נערכה ישיבת המועצה החגיגית בה הוצגו חברי המועצה ובעלי התפקידים החדשים בה, עו״ד אסף וייס, יו״ר רשימת ״יש עתיד״ בעיר, שקיבל בבחירות האחרונות שני מנדטים כתב ״אנו שמחים לעדכן שחתמנו על הסכם הצטרפות כשותפים בכירים לקואליציה, בראשות ראש העיר הנבחר כרמל שאמה הכהן. תוצאות הבחירות מעמידות ברמת גן הזדמנות נדירה שאסור לפספס, עם מועצה ליברלית ועם גיבוש הקואליציה הכי ליברלית שהייתה בעיר מזה עשורים.יזמנו והסכמנו על הפרויקטים הבאים לקידום הליברליות, החינוך, איכות החיים בשכונות, חופש התנועה ופתיחת עסקים ובילוי בשבת, קידום התשתיות בעיר, הקהילה הגאה, הצעירים והאזרחים הוותיקים וזאת בנוסף לפעילות במסגרת התיקים״

עוד נודע כי תיק הגנים ונוף בתוספת פעילויות שכונתיות וירידים עירוניים, תיק הקהילה הגאה ותיק החדשנות ומערכות המידע יהיו בידי המפלגה, וכן כי וייס עצמו יכהן כסגן ראש העיר בהתנדבות.

בין שלל הפעיליות שסוכמו, עולה גם כי יקודמו הכשרות לעובדי חינוך במוסדות החינוך ובגנים על משפחות חדשות וגאות וליברליות וכן יתקיימו הכשרות צוותי החינוך והגנים; פעילות בשכונות, נעודד פתיחת מקומות בילוי בעיר ואירועים מיוחדים לאורך השנה ונרחיב את המענים והסיוע לקהילה הטרנסית.

עוד סוכם בין השאר כייש עתיד תיזום ותקדם בתמיכת הקואליציה החלטה של מועצת העיר רמת גן הקוראת באופן רשמי לשר התחבורה לאשר את פתיחת הרכבת הקלה בשבת. נפעל גם מול ת"א ופ"ת לקדם החלטות דומות וליצירת שיתוף פעולה בין ערים ליברליות. וכן כי במסגרת פעילות תיק שכונות וגנים יפעלו במפלגה לקידום הפעילות בגינות הציבוריות בשבת ולעידוד פתיחת העסקים הגינות ובאזורים החילוניים.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות