n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: מגבירים את האכיפה בעקבות העלייה בתחלואה

בת ים: מגבירים את האכיפה בעקבות העלייה בתחלואה

בעירייה מתכוונים להתחיל באכיפה מוגברת, ובמתן דוחות על אי עטיית מסכה בקניונים, מרכזי קניות, בתי כנסת ובחללים סגורים ברחבי העיר

שיטור עירוני פיקוח פקחים שוטרים צילום דוברות עיריית בת ים
שיטור עירוני- צילום ארכיון דוברות עיריית בת ים

לאור ההתפשטות המחודשת של הקורונה בארץ וזן הדלתא של הנגיף- ראש העיר, צביקה ברוט, ומנכ"לית העירייה, יודפת אפק-ארזי הנחו את אגף הביטחון ושירותי החירום של העירייה לפתוח את חפ"ק הקורונה העירוני, ולהפעיל מחדש את מערך החקירות האפידמיולוגיות העצמאיות שלה מטעם משרד הבריאות החל מיום א' הקרוב ככלי נוסף להורדת התחלואה בעיר.

המשמעות היא שהעיריה תבצע חקירות אפידמיולוגיות בעצמה, בתיאום עם משרד הבריאות, על מנת לייעל את ההגעה לכל מי שנחשפו לחולים מאומתים. המטרה היא לעצור בנחישות את שרשרת ההדבקה ולבודד את הנדבקים כך שלא ידביקו בנגיף את משפחתם, סביבתם הקרובה וקהילתם.

במקביל, העירייה תחל בימים אלו במבצע הסברה, אכיפה וגם מתן דוחות על אי עטיית מסכה במקומות סגורים, בדגש על קניונים, בתי כנסת ומרכזים מסחריים ברחבי העיר. בשל החופש הגדול האכיפה תתמקד בהתקהלויות בקניון, ובמקומות סגורים בהם מתקיימת פעילות בימי הקיץ החמים.

צביקה ברוט, ראש העיר: "בת-ים היתה אחת הערים הראשונות שלא המתינה לממשלה וכבר בגלים הראשונים הפעילה מערך עצמאי שביצע תשאולים כל העת, על מנת להביא להורדת התחלואה. הדבר סייע בגל הראשון להפוך את העיר לירוקה וכתוצאה מכך ערים רבות למדו את המודל הבת ימי והפעילו אותו בצורה דומה. יחד עם הנהלת העיר והעירייה אנו נמצאים בקשר הדוק עם כלל משרדי הממשלה ופיקוד העורף בנושא, וקורא לכלל הציבור לנהוג באדיקות על-פי הנחיות המשתנות של משרד הבריאות בכדי שנוכל להנות מקיץ בריא ומהנה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

בניין העירייה סמל צהוב חטופים 1 צילום דוברות ראשון לציון

ראשון לציון צהובה- למען החטופים

תפריט נגישות