דף הבית / כללי / לליגה חוקים משלה

לליגה חוקים משלה

אחרי שהדיחה אותה בתחילת העונה מגביע ווינר ובסופו של מסלול גם הניפה את התואר הראשון של העונה ואחרי שהדיחה אותה שוב גם בשלב רבע גמר גביע המדינה, הפכה מכבי ראשון לציון לכבשה השחורה של אלופת המדינה- מכבי תל אביב. אך מה שעובד במפעלי הגביע כנראה לא תופס בליגה וביום ראשון, הפסידו הכתומים בפעם השלישית העונה בליגה לתמנון הצהוב כחול, הפעם 97:87 וזאת אחרי שכבר הוליכו בהפרש של 14 נקודות בחלק הראשון של המשחק.

ראשון לציון פתחה את המשחק בצורה שהפתיעה אפילו אותה עם 10:0 חלק כשמכבי תל אביב נראית כאילו לא הגיעה למשחק. בלאק של תל אביב קלע את הסל הראשון של המקומיים אבל שגב והמילטון הקפיצו את ההפרש ל-11 נקודות. לונג ניסה למסור מרחוק והכדור מצא את עצמו נכנס לטבעת באחד הסלים המוזרים של העונה ויחד עם שלשה של בלייזר, לוח התוצאות הראה 18:4 למכבי ראשון לציון. המאמן היווני של תל אביב עצר את המומנטום עם פסק זמן שאחריו חזרה הקבוצה המקומית בצורה אחרת לפרקט והחלה להיראות כמו קבוצה. שלוש שלשות רצופות של מייקל רול, מחקו את ההפרש הדו ספרתי כמעט לחלוטין ודריל מונרו חתם את תוצאת הרבע- 29:24.

מכבי תל אביב המשיכה בתחילת הרבע השני את מה שהתחילה בסוף הרבע הראשון ועם ריצת 9:0, הפכה את התוצאה ועלתה ליתרון 33:29. קמרון לונג איזן עם ארבע רצופות אבל אז מכבי שוב פתחה מבערים ועם ריצת 10:1 ברחה ליתרון 43:34. המילטון עם הטבעה ולונג עם השלשה הרביעית שלו, החזירו את הכתומים למשחק והוא חזר להיות צמוד. בדקה האחרונה של המחצית הצליחה מכבי שוב לברוח מעט והיא הסתיימה בתוצאה 59:52. הרבע השלישי היה צמוד לכל אורכו כשראשון לציון ממשיכה לרדוף אחרי תל אביב, אבל נשארת צמודה. מי שנתן את מבין השחקנים של גיא גודס ברבע הזה, היו עוז בלייזר ואלכס המילטון. אדם אריאל עם הסל האחרון של הרבע, הוריד את שתי הקבוצות להפסקת הרבעים האחרונה בתוצאה מאוזנת 73:73.

טישמן והמילטון החזירו את היתרון לכתומים עם פתיחת הרבע האחרון, מכבי הגיבה עם שתי שלשות רצופות ומונרו שמר את הכתומים צמוד באמצע הרבע הרביעי. מכבי עם ריצה נוספת ברחה עד 91:82 והשעון לא בישר טובות. בלייזר שהציג משחק אדיר, עוד הפיח תקווה עם נקודות חשובות אבל שלוש נקודות נוספות של מכבי סגרו את הסיפור של המשחק.

קלעו: לונג 19, בלייזר 18, המילטון 16, מונרו 15, סימפסון 9, שגב 5, טישמן 3 ואריאל 2. גיא גודס אמר בסיום: "שיחקנו טוב, הכדור זז, משחק חמישי ברציפות עם 25 אסיסטים. דריל מונרו הכניס לנו המון שכל וניסיון. ידענו שאם מכבי קולעת סביב ה-95 נקודות, אז אין לנו הרבה סיכוי. החבר'ה שלי עשו את המיטב, שיחקנו כדורסל טוב, יש לנו הרבה דברים לשפר".

עוז בלייזר, המצטיין של הכתומים, הוסיף: "אני גאה בחבר'ה על המלחמה שנתנו, לשחק מול מכבי בכושר שהם נמצאים זה לא פשוט. היינו שם כל המשחק, לצערי על טעויות קטנות מול קבוצה כזאת אתה משלם די מהר. צריך להיות מרוכז מולם לאורך 40 דקות. אנחנו מגיעים לשלב האחרון של העונה בקצב טוב. יש לנו שבוע הבא את חולון בבית ואנחנו רוצים מאוד לנצח".

מונרו ושגב ביד אליהו- צילום עודד קרני מנהלת הליגה
מונרו ושגב ביד אליהו- צילום עודד קרני מנהלת הליגה
המילטון
המילטון מעל חמישה כחולים- צילום עודד קרני מנהלת הליגה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות