n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / רמת גן: אחרי ש״זכתה״ לאחוזים תמיכה בודדים בסקרים עו״ד חיה מנע פורשת

רמת גן: אחרי ש״זכתה״ לאחוזים תמיכה בודדים בסקרים עו״ד חיה מנע פורשת

עוד״ חיה מנע, שהתעקשה בשיחות פנימיות להמשיל במירוץ לראשות העיר, הודיעה היום, ראשון על הסרת מועמדותה מהממירוץ לראשות העיר.

עורכת הדין חיה מנע צילום אילן בשור
עורכת הדין חיה מנע צילום אילן בשור

הבחירות המקומיות יתקיימו ביום שלישי הקרוב, וברמת גן,הרוחות סוערות, בסקרים אחרונים שפורסמו עלה כי הקרב בין כרמל שאמה, ראש העיר המכהן לבין יריבו הפוליטי ומי ששימש כסגנו  ועושה דבריו לאורך מספר שנים, ליעד אילני עומד על כ-13 אחוזים. עו״ד חיה מנע, על פי הסקר הגיעה לשלושה אחזי תמיכה בלבד, כך שלא מדובר במתמודדת שהייתה רלוונטית.

בשבועות האחרונים עלו קולות רבים שקראו למנע לפרוש מהמירוץ על מת לנסות ולהציל את מועמדותו של ליעד אילני, שהשקיע מליונים בקמפיין חיוו, אולם מנע שביחות פנימיות הודיעה שהיא מתכוונת לרוץ על הבחירות ולא עתידה לפרוש.

היום, ראשון, הודעה מנע כי היא מסירה את מועמדותה לראשות העיר והיא בוחרת לתמוך בליעד אילני לראשות העיר, האם זה הקולות שיצילו את אילני ויביאו לו את הניצחון? קשה לומר, מה שבטוח לא מדובר ברעידת אדמה פוליטית או אפילו סדק קטן, מנע, לא הייתה שחקנית מרכזית במירוץ והפרישה שלה הייתה צעד מתבקש וצפוי במיוחד.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות