n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: תושבים מוחים על העסקת עובדי בניין ערבים. העירייה: הקבלן עומד בתנאים

רחובות: תושבים מוחים על העסקת עובדי בניין ערבים. העירייה: הקבלן עומד בתנאים

אתר בנייה

"אנחנו ממש מפחדים. זה הזוי שאפשרו לחדש את עבודות הבנייה באתר ולהעסקי פועלים ערבים", כך אומר תושב
רחוב ירמיהו ברחובות שגילה כי חודשו עבודות הבנייה באתר בנייה. "אנחנו בשעת מלחמה", אומר תושב הרחוב. "אתמול שמענו רעשים מאתר הבנייה. הבנו שעובדים שם. ניגשנו לברר וגילינו שלא טעינו. באתר יש פועלי בניין וזה ממש מלחיץ אותנו. לא ברור לי איך אישרו את זה? מי ישמור עלינו? אנחנו ממש חוששים לצאת מהבית. זה ממש לא בסדר".

מסתבר כי העירייה הציבה מספר תנאים לקבלן: הוא נדרש לתחום את הגדר ולגדר אותו, העובדים נדרשים להגיע אך ורק בהסעות ולא ברכבים פרטיים, פרטיהם נמצאים בידי הקבלן ובנוסף הוא נדרש להציב באתר שומר מטעמו.

"זה ממש לא מרגיע אותי. אנחנו במצב מלחמה ובעיני זה ממש לא מתקבל על הדעת", אומר תושב הרחוב.

מהעירייה נמסר: "עיריית רחובות הכינה נוהל מחייב עבור הקבלנים אשר אשר מבקשים להמשיך ולעבוד באתרי הבניה בעיר.הנוהל מתנה את המשך הפעילות בתנאים מחמירים , אשר בין היתר מחייבים את גידור האתר והצבת שומר כתנאי להמשך הפעילות .השיטור והפיקוח העירוני מבצעים סיורים בין אתרי הבניה בעיר מתחילת המלחמה, והם מוודאים את אכיפת הנוהל.בעלי האתר ברח׳ ירמיהו התחייבו לעמוד בתנאי הנוהל".

 

צפו בסרטון:

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

9 תגובות

  1. בהחלט מלחיץ ומקומם

  2. אם מפחדים תתפנו

  3. זה מה שאמרו העורף עזה הם שלנו

  4. מדינת ישראל יורה לעצמה ברגל שוב ושוב ושוב. אני כבר לא חושב שזה טימטום – אני משוכנע שזה מכוון מתוך כוונת דזון. זאת דעתי.

  5. לסלק אותם כולם מחבלים !!למה לתת להם פרנסה??!לא למדנו כלום!!

  6. אזרחי ישראל , תרגיעו ותפסיקו להשתגע יש להם זכויות כמו לנו

  7. תשלמו קצת יותר ויהודים ירוצו לעבוד

  8. לפני חצי שנה היתה לי פגישה במשרד שנמצא סמוך לאתר בניה ברחובות. הקולגות סיפרו ששעה לפני שבאתי 'נפלו בטעות' כמה קרשים ואבנים מהבניין וכמעט פגעו באדם שעבר שם, למרות שיש גדר וסככה צמודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות