n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: ראש העיר רחמים מלול בתגובה מפתיעה

רחובות: ראש העיר רחמים מלול בתגובה מפתיעה

לפני כמה חודשים התבטא ראש העיר רחמים מלול כלפי מתנגדי הרפורמה ועורר סערה. כעת הוא הגיב פומבית לראשונה על הדברים. ומה היה לו לומר?

WhatsApp Image 2023-09-03 at 17.58.15

בשבוע שעבר העלה ראש העיר רחמים מלול סרטון בעמוד הפייסבוק שלו. אחת המגיבות על הפוסט הייתה תושבת אשר התייחסה להתבטאות של מלול כלפי מתנגדי הרפורמה בזמן ביקורו של נתניהו בעיר לפני שנה.

אמש, לראשונה בחר מלול להגיב לנושא וכתב לאותה תושבת: "גם כאן בסרטון אני אומר שכולנו בני אדם וכולנו טועים לעיתים ובלהט הערכים השונים אנחנו אומרים דברים שפוגעים באחרים. ברוח חודש אלול אני מתנצל אם מישהו נפגע מדברי.שבת שלום.".

WhatsApp Image 2023-09-01 at 16.51.43

יתכן כי התגובה משקפת את הלך הרוח שמשדר לאחרונה ראש העיר, לאחר שלפני כחודשיים החליט מלול להקים סיעה חדשה ולתמודד בראשות רשימה עצמאית – רשימת אחדות. מאז מלול מעלה תכנים רבים בעמוד הפייסבוק שלו העוסקים בשאיפתו לשמר את הסטטוס קוו בעיר ואת היחסים הטובים ששוררים בעיר שנים רבות בין חילונים וחרדים, שמאלנים וימנים.

לפניית גל גפן רחובות אמר ראש העיר רחמים מלול: "חודש אלול הוא חודש הרחמים והסליחות ובחודש הזה יש לכולנו הזדמנות לעשות חשבון נפש ולבקש סליחה מאנשים בהם פגענו. מדינת ישראל עוברת תקופה טעונה, מורכבת ומאתגרת ולדעתי דווקא היום עלינו כאזרחים ובטח כשכנים וכתושבי עיר אחת, להיות רגישים יותר וקשובים יותר למי שחושב אחרת מאיתנו. קמנו מעפר, עברנו ביחד מלחמות, צלחנו משברים כלכליים ושרדנו שברים חברתיים, אבל אף פעם לא עזבנו ידיים ואת הכל עברנו ביחד וכך אנו צרכים לעשות גם עכשיו. כפי שאמר הרב הראשי לשעבר הרב מאיר ישראל לאו: אנחנו יודעים למות ביחד, הגיע הזמן שנלמד גם לחיות ביחד…"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

20240504 1855025

נותנים לך, תיקח!

תפריט נגישות