n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: כמה דוחות חילקו פקחי העיריות לנהגים שחונים שלא כחוק בחניות נכים?

רחובות: כמה דוחות חילקו פקחי העיריות לנהגים שחונים שלא כחוק בחניות נכים?

בחמש השנים האחרונות חולקו מעל ל127,000 דו"חות בגין עבירה זו- כ-25,500 דו"חות בשנה בממוצע

עיצוב ללא שם (70)

היום (ראשון) מציינים ברחבי העולם היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות. לרגל היום עמותת אור ירוק מפרסת את נתוני הדוחות שחילקו העיריות לנהגים שתפסו מקום חניה השמור לנהג נכה.

מקום החניה השמור לנהג עם צרכים מיוחדים, נמצא בסמוך למדרכה והוא עונה על הצורך לאפשר לאותו אדם לחנות ולעלות למדרכה בצורה מהירה ובטוחה ככל האפשר. במקרים רבים המדרכה תהיה בעלת הנמכה וכך יתאפשר לנהג לעלות אליה עם כיסא הגלגלים בקלות.כיום בישראל ישנם כ-268,000 אנשים בעלי תג נכה וכ-406,000 כלי רכב המשויכים לתו נכה

אז מה המצב ברחובות שממוקמת במקום השביעי והלא מכובד, בשנת 2022 חולקו 1273 דוחות חניה בגין העבירה הנ״ל ברחבי רחובות, מדובר בעליה משנת 2021 אז, סך הדוחות עמדו על 1022 בלבד.

עו"ד יניב יעקב, מנכ"ל עמותת אור ירוק: "חניה במקום השמור לנהג נכה היא עבירה חמורה והיא גם מעשה לא מוסרי. חניה במקום השמור לנכים פוגעת ביכולת שלהם ללכת לבנק, לקניות או לבילוי. חניה במקום כזה מרחיקה את האדם הנכה מהחברה. נהגים נכים נמנעים במקרים רבים מלבצע פעולות פשוטות. המשטרה והפקחים העירוניים חייבים להגביר את  האכיפה כנגד נהגים שתופסים מקום חניה השמור לנהג נכה. יד קשה כנגד אותם נהגים תגביר את ההרתעה ותגביר את בטיחותם של הנהגים הנכים"

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 12.46.18_e6fa0315

בת ים: 2 פצועות בתאונה ברחוב הרצל

תפריט נגישות