n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: סגן ראש העיר בבצקי מסכם חודש של תחבורה ציבורית לים

ראשל"צ: סגן ראש העיר בבצקי מסכם חודש של תחבורה ציבורית לים

היוזמה של תחבורה ציבורית במהלך שישי ושבת של סגן ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון מקסים בביצקי הולכת וצוברת תאוצה, "אני ממליץ לכל הצעירים להשתמש במיניבוסים

מיניבוסים לים. צילום: פרטי
מיניבוסים לים. צילום: פרטי

"הצלחנו להוכיח שהתושבים זקוקים לתחבורה בשבת, אני שמח שהצלחתי להפעיל זאת לרווחת התושבים, נשתדל שזה יהיה קבוע לצמיתות" כך אומר סגן ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון מקסים בביצקי על היוזמה הפרטית שלו של תחבורה לים בשישי ושבת.

מחר, יום שישי, יסתיים חודש של תחבורה חינמית בסופי שבוע לכיוון חוף הים בראשון לציון ביוזמתו של בביצקי.

בביצקי שהתחייב במהלך הבחירות האחרונות למועצת העיר כי יפעיל תחבורה בשבת הצליח לעשות זאת, בעזרת חברת שבוס וקשת טעמים שמימנו את הפרויקט, כעת בסיום חודש מסביר בביצקי ל"גל גפן ראשון" לציון מדוע תחבורה בשבת היא הכרחית ועל כך שמשבת לשבת הדרישה רק עולה.

"התחלנו לפני חודש במיניבוסים של 20 נוסעים, בשבוע שעבר הצלחנו להביא אוטובוסים ביום שבת עם 55 אנשים, פשוט הכפלנו את כמות האנשים, צריך להבין שראשון היא עיר מעורבת של דתיים וחילונים ויש כאן צביון חילוני גדול שבאמת רוצה ליהנות מהים והתחבורה החינמית מאפשרת את זה. האוטובוסים יוצאים כמו שהבטחנו כל שעה עגולה כאשר בשישי היציאה לחוף מתחילה בשעה שש בערב, בשבע המיניבוס מחזיר מהים ובשמונה שוב יוצא לכיוון הים וחוזר חלילה עד לשעה 23:00.

ובשבת החל משמונה בבוקר ועד לשעה ארבע אחר הצהרים."

בביצקי שהיה נוכח בסופי שבוע בנסיעות באוטובוסים מספר כי היה מרגש עבורו לראות גם בני נוער נוסעים לבלות בערב שישי בחוף הים במיניבוסים וכי הם מחזירים אותם בבטחה הביתה "אני ממליץ לכל הצעירים להשתמש במיניבוסים, תוכלו ליהנות ולשמור על חייכם אם אתם שותים אלכוהול, אמשיך לפעול למען תושבי העיר"  הוא מסכם.

התחבורה בשבת היינה על בסיס מקום פנוי וכי יש להצטרף לקבוצת הווטס אפ ולהתעדכן בה

https://chat.whatsapp.com/ELtulOuQOihIsy9fhoa06C

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות