n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: פרטים חדשים על התקיפה באזור התעשייה

ראשון לציון: פרטים חדשים על התקיפה באזור התעשייה

בן 16 תקף באכזריות שומר בן 72 בחניון. הוא אושפז כשהוא במצב קשה, כששוחרר נזקק לטיפול שיקומי ומקץ כמה חודשים נפטר. כעת מתברר, כי החניון פועל שנים רבות ללא רישיון והבעלים מתעלמים מהאירוע החמור שהתרחש בו.

ארכיון. צילום: דוברות משטרת ישראל
ארכיון. צילום: דוברות משטרת ישראל

גבריאל טטרואשוילי ז"ל, בן 72 במותו, בסך הכל ביקש להתפרנס בכבוד. לפני כשנתיים, בעודו עובד כשומר בכניסה לחניון ברחוב משה בקר, הגיע נער (16) תושב בת ים לחניון רכוב על קטנוע.

גבריאל סירב לפתוח עבורו את השער, האחרון הותקף באכזריות והובהל לבית החולים כשהוא במצב קשה, כששוחרר נזקק לטיפול רפואי שיקומי ולאחר מספר חודשים, מצא את מותו.

החניון פועל שנים רבות ללא רישיון, תוך התעלמות מפניות עיריית ראשון לציון, הפרת צו בית משפט על סגירת העסק ועוד. חברת שוסטר, בעלת מגרש ענק הנמצא ב"מתחם הרובע" (נאפיס, סוהו, BBB ועוד), משכירה את השטח מזה שנים לאדם בשם בוריס חוחשוילי, המפעיל אותו בתור חניון, אף שכלל אינו מחזיק ברישיון להפעלתו כדין.

טטרואשויל ז"ל, שהועסק ע"י חוחשוילי כמאבטח בכניסה לחניון, אושפז בעקבות התקיפה בטיפול נמרץ כשהוא סובל מחבלות שונות, הוא שוחרר ונפטר כעבור מספר חודשים.

עוד נודע, כי עיריית ראשון לציון פנתה לחוחשוילי (מפעיל החניון) בדרישה לעמוד בתנאים לצורך הוצאת רישיון עסק, אלא שזה לא קרה בפועל והעירייה נאלצה לפנות בנושא לבית המשפט.

שופט קבע, כי העסק חייב לעמוד בתנאי הרישוי או שהוא ייסגר. שעה שהעסק לא עמד בתנאי הרישיון פעם נוספת, הוצא צו סגירה לעסק, אלא שהמקום המשיך לפעול. עיריית ראשון לציון פנתה שנית לבית המשפט ודיון בנושא צפוי להתקיים בחודש הקרוב.

חניון
צילום: חניון א.ת. ישן ראשל"צ

מעיריית ראשון לציון נמסר: הנושא מוכר ומטופל בכל החומרה ע"י העירייה שביוזמתה תבעה את בעל העסק ופנתה לבית המשפט לצורך סגירת העסק.יש לציין כי העיריה עשתה נגדו את כל אמצעי האכיפה שיש במסגרת החוק;התראה, הודעה לפני כתב אישום, שימוע והגשת כתב אישום.

מהגב' מורן שוסטר, מנכ"לית חברת נווה שוסטר נמסר: היא אינה מכירה את נושא רישיון העסק ואין זה באחריותה. לשאלתנו כיצד שוסטר מאפשרת לשוכר להפעיל עסק במשך שנים רבות ללא הוצאת רישיון, השיבה שזה לא עניינה. לשאלתנו לגבי העובד שהותקף בצורה קשה בעסק הפועל שלא כדין בשטח שנמצא בבעלות חברת נווה שוסטר נמסר, כי הם אינם מכירים את הנושא וזה לא עניינם.

משוכר החניון נמסר בתגובה: ״מה אכפת לכם אם העסק עם רשיון או לא, זה לא קשור לאף אחד חוץ מהעיריה לי ולבית המשפט. אני לא רוצה לענות על הדברים האלה אני לא מגיב לזה נשמה שלי״. עוד הוסיף: ״הוא לא נרצח אצלי וזה מידע שגוי, היה מקרה תקיפה והילד תקף אותו אבל הוא לא מת כתוצאה מזה. הוא הרגיש טוב אחרי התקיפה ואני לא חושב שהוא נפטר מזה".

נכון למועד פרסום הכתבה, לא ניתן היה להשיג את תגובת משפחתו של טטרואשוילי ז"ל.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

3 תגובות

  1. מה עם התוקף בחניון ן שגרם למותו דל האיש המבוגר?האם נעצר? האם נענש?

  2. מה עם התוקף בחניון? האם נעצר? האם נענש?

  3. נראה שסתם נטפלים לשוכר. מה שיותר חשוב זה מה העונש של הנער התוקף ואיך דואגים למנוע אלימות בהמשך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות