n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: סדנאות לאזרחים ותיקים יועברו בזום

ראשון לציון: סדנאות לאזרחים ותיקים יועברו בזום

לאור התפרצות הגל השני, המינהל לשילוב חברתי, לא לוקחים סיכון וסדנאות והרצאות שהיו מתוכננות להעברה באופן פרונטלי באגף, יעברו כעת לזום

הגיל השלישי. אילוסטרציה
הגיל השלישי. אילוסטרציה

הקורונה עדיין כאן ובמשרד הבריאות בוחנים הגבלות רוחביות. במינהל לשילוב חברתי מבקשים למנוע את ביטולן של הרצאות וסדנאות שתוכננו ולכן נערכים לשידורן בחי עבור התושבים הוותיקים. ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "אחת המסקנות ממשבר הקורונה, והמגבלות שבאו בעקבותיו, הוא שאנחנו צריכים להמשיך ולחבק את התושבים הוותיקים של העיר גם ממרחק, להיות איתם בקשר כל העת". יש לציין כי גם לאחר מתן ההקלות בשבועות האחרונים, הנחה ראש העירייה להמשיך ולקיים שיחות טלפון יזומות עם תושבים ותיקים ולוודא את הצרכים שלהם "אלו הסבים והסבתות שלנו וזו החובה המוסרית שלנו".

מחר (29.6.20) בשעה 11:00 בבוקר, תתקיים הרצאה מאת כרמית מרטינז, מנהלת מחלקת ייעוץ לקשיש בביטוח לאומי, בנושא הכרות עם המוסד לביטוח לאומי, וכל השירותים להם זכאים אזרחים וותיקים, בהם יעוץ לאזרח הוותיק, גמלת סיעוד,קצבאות למיניהן וכו'. בהרצאה יוקדש זמן לשאלות ותשובות. הרצאה זו תועבר דרך יישום "זום" וניתן להצטרף אליה באמצעות הלינק הבא:

https://www.rishonlezion.muni.il/Lists/List3/CustomDispForm.aspx?ID=1163

יתר ההרצאות יפורסמו באתר העירוני תחת "אירועים קרובים" וישלחו לתושבים הרשומים ב"ראשון פלוס".

ביום חמישי (2.7) בין השעות 17:00-18:30 תתקיים הרצאה מאת יעל חביב בנושא הגיל השלישי: "סודות לחיים מיטביים". בימי שני בין השעות 11:00-12:30 ועד ל-10.8, יתקיימו סדנאות "הכוח בידך", למניעת התעללות. בימי שלישי בין השעות 10:00-11:15 ועד ל-1.9, יתקיימו סדנאות בנושא "איך לשמור על מוח צעיר" שיעסקו בשימור הזיכרון בגיל השלישי.

מחזיק תיק הרווחה, מוטי עג'מי מ"מ וסגן ראש העירייה, הוסיף: "הסדנאות הן חלק מהמדיניות שלנו להנגיש את המידע לאזרחים הוותיקים בתחומים שונים תוך מטרה לסייע להם בהתמודדות בסוגיות הרלוונטיות כמו  שיפור הזיכרון,  שמירה על הביטחון האישי ועוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ילדי ניר עם בגן בראשון קרדיט דרור ישראל2

גני ראשון לציון אירחו לפורימון משמח, את ילדי ניר עם

תפריט נגישות