n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / משפחת ישיבת אמית עמיחי ברחובות אבלה על נפילת סרן אייל טויטו הי"ד, בוגר מחזור ז'.

משפחת ישיבת אמית עמיחי ברחובות אבלה על נפילת סרן אייל טויטו הי"ד, בוגר מחזור ז'.

ראש הישיבה הרב שמעון שושן: "אייל היה מנהיג. פעיל ויזם בעל אחריות חברתית, בישיבה ובאזור מגוריו.

d5f52bd3-f0ad-4df0-8652-3a5cb6e3a14c

הותר לפרסום,- סרן אייל מבורך טויטו,, בן 22, מבית גמליאל, מפקד מחלקה בגדוד 202, חטיבת הצנחנים, נפל בקרב בדרום רצועת עזה.

אייל היה ממנהלי גמחליא"ל , ארגון גמילות חסדים של הנוער בבית גמליאל שעסק באריזת סלי מזון מידי שבוע וחלוקתם למשפחות בעיר יבנה, וכן במבצעי חלוקה גדולים לפני החגים. לאייל היה חשוב להכיר ולתרום לכל רבדיה של החברה הישראלית ושל העם היהודי בכלל , והוא גם השקיע בכך את כל מרצו. בסיום לימודיו בישיבה יצא לשנת שירות בארה"ב מתוך רצון עז להכיר ולתרום לנוער היהודי בתפוצות. משם הגיע ללמוד בישיבה בעתניאל עד לגיוסו לחטיבת הצנחנים. אייל היה חברו הטוב לכיתה של בוגרנו סמל ראשון מיכאל בן חמו הי"ד שנפל בשמחת תורה בקרב בכיסופים. בית הישיבה וכל החברים הוכו בשנית".

אימו של אייל, שירי היא מנהלת החטיבה העליונה בתיכון אמית קבוצת יבנה. ד"ר אמנון אלדר מנכ"ל רשת אמית אומר כי הרשת כולה אבלה ובוכה על נפילת אייל הי"ד . "רק השבוע עלינו כולנו יחד, עם שירי וכלל מנהלי אמית לקברי הנופלים במלחמה בהר הרצל, ועתה קיבלנו את הבשורה הקשה. לב כולנו עם שירי וכל המשפחה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות