דף הבית / חדשות העיר / "מה הייתה העלות הכוללת של תליית הדגלים?"

"מה הייתה העלות הכוללת של תליית הדגלים?"

שאלה זו הועברה השבוע לראש העיר דב צור, בשאילתה והצעה לסדר שהגישה חברת המועצה ליאל אבן-זהר, בה היא מבקשת לדעת מהן עלויות דגלול העיר לקראת יום העצמאות, כולל עלות האירוע "אקסטרים לדגל" שהתקיים בשבוע שעבר. ראש העירייה, דב צור משיב

רונן דמארי

דגל ישראל שנפרס על פני בניין עיריית ראשון לציון, משך לא מעט תשומת לב של תושבים בעיר ומחוצה לה שנהנו מהמיצג המרשים. כעת מבקשים באופוזיציה לברר את העלויות שלו, שעל פי גורמים לא רשמיים נאמדות במאות אלפי שקלים.
חברת מועצת העיר, עו"ד ליאל אבן-זהר, הגישה שאילתה והצעה לסדר בנושא תוך שהיא מתייחסת גם לעניין דגלול העיר לקראת יום העצמאות.
אבן-זהר מבקשת מראש העיר, דב צור, תשובות לשאלות הבאות בין היתר: "… אנא פרט מה הייתה העלות הכוללת של תליית דגלים (לא כולל המתקנים) לקראת יום העצמאות (בכל העיר) בשנת 2017. אנא דווח למועצה מה עלות הדגל הענקי שהתנוסס על גבי העירייה ומה עלות הפרסומות, המדיה והדברור שנרכשו לצורך שיווק האירוע".
בהצעה לסדר מבקשת חברת המועצה כי מועצת העיר תחליט על דיגלול כלל הצירים הראשיים בעיר ותנחה גם על תקציב להצבת מתקנים מתאימים, לרבות בשדרות משה דיין, ההסתדרות ורבין, וכן ברחובות הראשיים בתוך שכונות העיר השונות. עוד מוצע כי "המועצה תנחה כי יוצגו דגל המדינה, וכן דגל/סמל העיר הרשמי (ולא סמלילי העיר המשתנים מעת לעת). על מנת למנוע מראש טענה לחוסר תקציב – ייקבע כי מקור התקציב החד פעמי יעודכן ויילקח מתקציב הפרסום הענקי שאושר השנה".

ראש העירייה, דב צור מסר בתגובה: "מצער שגם בשנת ה-70 למדינת ישראל, מועד שמזכיר לכולנו שעלינו להיות מאוחדים וגאים, יש מי שבוחר להפוך את החגיגות המשמחות לשאילתה קנטרנית. אירוע יצירת הדגל הגדול במדינה, בעיר בה הוא הומצא והונף לראשונה בשנת 1885, הוא דרך לחבר את קהילת תושבי ראשון לציון ומדינת ישראל להיסטוריה ולמורשת של העיר. לראייה, אירוע "אקסטרים לדגל" זכה לתגובות נלהבות מתושבי העיר ולפרגון גדול בכלי התקשורת הארציים. המטרה באירוע אינה פרסום או יח"צ כמו שליאל מנסה לרמוז בשאילתה לגבי דגלול יתר חלקי העיר, בכל הכבוד אנו מוותרים על "ההנחיות" של ליאל מתוך ניסיונה "העשיר" בנושא והעיר תישא את דגלי המדינה והעיר בגאון, בפריסה רחבה שתביא את תחושת החג והדרו לכל תושב בעיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות