n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / מרגש:מסדר הפרידה מהקצין הלוחם ששוחרר לשיקום אחרי 38 ימי אשפוז

מרגש:מסדר הפרידה מהקצין הלוחם ששוחרר לשיקום אחרי 38 ימי אשפוז

ניב אמר לצוות: ״הרגשתי דאגה של משפחה, הרגשתי שעוטפים אותי, ואני מבקש להודות לצוות על כך״.

WhatsApp Image 2023-11-19 at 14.08.45

בשבעה באוקטובר, היום הראשון למלחמה, הובהל באמבולנס ניב, קצין בגדוד 13 בגולני, למרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית, לאחר שהמתין בשטח למעלה משעה וחצי. ניב, יחד עם חבריו לגדוד 13, נשלח למשימה להילחם ולהגן על יישובי עוטף עזה, משימה אשר רבים מחבריו לא חזרו ממנה בשלום. ניב הרג מחבלים במהלך הקרבות, אך במקביל נורה בשתי ידיו.

לירז דנין, מתאמת הטראומה במרכז הרפואי קפלן: "ניב נכנס לכולנו ללב מהיום הראשון למלחמה. הוא הגיע במצב קשה, ולאור פציעותיו נכנס לניתוח חירום כבר באותו יום. במשך 38 ימי האשפוז שלו בבית החולים, עבר ניב כ-12 ניתוחים במחלקה האורתופדית והפלסטית. למשך כל זמן האשפוז, הוריו לא משו ממיטתו בבית החולים, וכל הצוות הרפואי והסיעודי התחבר אליו ואל המשפחה. ראינו גבר צעיר חדור רצון להשתקם ולהבריא, ונפרדנו ממנו בחיוך לצד התרגשות גדולה מאוד".

בשבוע שעבר, לאחר 38 ימי אשפוז, שוחרר מהמרכז הרפואי קפלן לשיקום, והצוות החליט להפתיע אותו במסדר פרידה מרגש. אנשי צוות מהמחלקות הפלסטית והאורתופדית – רופאים, רופאות, אחים, אחיות, כוחות עזר ועובדי המשק, יחד עם נציגי ר"מ 2 שליוו את ניב ומשפחתו באשפוז – כולם נעמדו זה לצד זה בזמן שניב יצא מהמחלקה, אוחזים בבלונים כחול-לבן ובדגלי גולני, ולצלילי השיר "תתארו לכם" של שלמה ארצי, מחאו לו כפיים ונפרדו ממנו בהתרגשות.

ניב אמר לצוות: ״הרגשתי דאגה של משפחה, הרגשתי שעוטפים אותי, ואני מבקש להודות לצוות על כך״.

גלי, אימו של ניב, אמרה בפרידה: "מעבר לטיפול המסור והמקצועי שניב זכה לו, אני רוצה להודות מקרב לב לצוות בקפלן שעטף אותנו בחיבוק חם. הרגשנו שהצוות הוא כמו משפחה, וזה לא מובן מאליו. בימים אלו אנחנו ממשיכים להתמקד בניב ולתת לו את כל הכוחות שהוא צריך לצלוח ולעבור גם את תקופת השחרור".

צפו בסרטון המרגש:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות