דף הבית / חדשות העיר ראשי / כמובטח: הושלם שדרוג חצרות כל גני הילדים בתוך שלושה חודשים

כמובטח: הושלם שדרוג חצרות כל גני הילדים בתוך שלושה חודשים

רונן דמארי

אחת ההחלטות הראשונות של ראש העירייה, רז קינסטליך, בתפקיד ראש העירייה הייתה לזרז משמעותית את החלפת החול בדשא סינטטי בחצרות כל גני הילדים בעיר. שלושה חודשים אחרי ההבטחה ובכל 380 גני ילדים בעיר יש חצרות המשלבות דשא סינטטי ואבנים משתלבות. "חינוך ובריאות הילדים ניצבים בראש סדר העדיפות של העירייה" אמר ראש העירייה בטקס חגיגי לסיום שדרוג הגנים שהתקיים ביום שישי (29.3.19) בחטיבה צעירה 'נאות אשלים' אנתרופולוגי בשילוב הגן המיוחד 'פילים בכל מיני צבעים'. "אחת ההחלטות הראשונות שקיבלתי בתפקיד היתה להאיץ עד למקסימום את קצב השלמת שדרוג כל חצרות גני הילדים בעיר. אני שמח שאנו עומדים כאן היום אחרי שהמשימה הושלמה וכל חצרות הגנים שודרגו לרווחתם של ילדי העיר. אנחנו מתכוונים לשפץ בקיץ את הגנים בעשרות מיליוני שקלים. אני מאמין שסביבה חינוכית זה הדבר הכי חשוב עבור ילדים. תודה ענקית לאבי חיים שהוביל את הפרויקט הזה." מינהל שפ"ע, בראשות ראובן הרשקוביץ, האמון על ניהול הפרויקט, הנחה את כל הקבלנים להתכנס ללוח הזמנים החדש וכאמור קיצר משמעותית את לוח הזמנים.

סגן ראש העירייה, אבי חיים, מחזיק תיק שפ"ע שקידם והוביל את היוזמה, אמר: "אני מודה לראש העירייה על התמיכה והקצאת המשאבים לזירוז התהליך. באופן אישי הנושא  היה חשוב לי כאב וכנבחר ציבור ואני סמוך ובטוח שילדי הגנים בראשון לציון ייהנו מהגינות המשודרגות ומהמראה החדש. אני גאה לעמוד כאן היום ולראות את החיוכים והשמחה של הילדים וההורים."

ילדי הגן הובילו והנחו את הטקס בו נטלו חלק גם סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הביטחון- מקסים בביצקי, וחברות המועצה מיכל קלדרון ומעיין פלאח. חשוב לציין כי הכוונה להחלפת החול בחצרות הגן ולא לארגז החול המיתולוגי, שתרומתו להתפתחות הילד אינה ניתנת לוויכוח. ארגז החול ימשיך להיות נוכח בחיי ילדי הגנים. אחת הסיבות המרכזיות שהובילו את העירייה להוציא את החול מהחצרות הייתה נושא הבריאות והתלונות של הילדים וההורים על עקיצות.

יש לציין שבמקביל להוצאת החול מגני הילדים, החלה עיריית ראשון לציון בהצבת עשרות מחסני אחסון בגני ילדים ברחבי העיר. במסגרת תרגיל חירום שנערך לאחרונה, נחשף ראש העירייה, רז קינסטליך, לתופעה שחדרי הביטחון בגני הילדים משמשים כמחסן ציוד ולא פנויים לשעת חירום. ראש העירייה קיים דיון עם סגנו, אבי חיים, שמחזיק בתיק שפ"ע ובעבר העלה הצעה לסדר בעניין, ובסופו של דבר הוחלט להקצות תקציב לרכישת מאות מחסני אחסון גדולים שיוצבו בגנים ובמקביל ניתנה הנחייה לצוותי הגנים לפנות את כל הציוד המצוי במרחב הממוגן או במקלט המצוי בגן ולהעבירו למחסן.

שדרוג חצרות כל  גני הילדים. צילום: חורחה נובומינסקי
שדרוג חצרות כל גני הילדים. צילום: חורחה נובומינסקי
שדרוג חצרות כל  גני הילדים. צילום: חורחה נובומינסקי
שדרוג חצרות כל גני הילדים. צילום: חורחה נובומינסקי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות